Версія для друку

09.02.2018 Запрошуємо 15.02.2018 прийняти участь в МІЖНАРОДНІЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ «КОРПОРАТИВНІ ФІНАНСИ: СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ, ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ТА ІНСТИТУЦІОНАЛЬНІ АСПЕКТИ»

12 лютого 2018, 11:04 am Автор 
Опубліковано в Новини ФЕБА НАУ
Прочитано 3602 разів Останнє редагування Четвер, 17 травня 2018 00:18

Шановні науковці, викладачі, наукові співробітники, промисловці, підприємці, аспіранти, здобувачі, студенти !

 

Кафедра фінансів, обліку і аудиту Факультету економіки та бізнес адміністрування НАУ 15 березня 2018 року проводить Міжнародну науково-практичну конференцію

 

«Корпоративні фінанси: соціально-економічні, організаційно-правові та інституціональні аспекти»

 

Тематичні напрямки конференції:

1. Теоретичні засади організації корпоративних фінансів підприємств авіаційної галузі.

2. Інституціональні аспекти корпоративного фінансування авіапідприємств.

3. Емісійна діяльність авіапідприємств.

4. Інвестиційна діяльність авіапідприємств.

5. Корпоративний аналіз: методи, інструменти та форми впровадження в умовах авіапідприємств.

6. Внутрішній та зовнішній корпоративний контроль діяльності авіапідприємств.

7. Корпоративне планування в умовах авіапідприємств.

8. Управління якістю корпоративної власності в авіаційній галузі.

9. Злиття та поглинання авіапідприємств.

10. Управління капіталом та оцінка вартості авіапідприємств.

11. Корпоративний маркетинг та фінансування еколого-економічної діяльності.

 

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ КОНФЕРЕНЦІЇ

 

Голова – Гайдаржийська О.М., кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри фінансів, обліку і аудиту Факультету економіки та бізнес адміністрування Національного авіаційного університету.

Заступник голови Пілецька С.Т., доктор економічних наук, доцент, професор кафедри фінансів, обліку і аудиту Факультету економіки та бізнес адміністрування Національного авіаційного університету.

 

Адреса оргкомітету:

Україна, м. Київ, пр. Комарова, 1, НАУ, корпус 2, Навчально-науковий інститут Економіки та менеджменту, кафедра фінансів, обліку і аудиту, ауд. 2-108.

Тел. 406-79-25

Е-maіl: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Бажаючих взяти участь у роботі конференції просимо заповнити реєстраційну картку учасника конференції (бланк додається). Для включення доповіді до збірника матеріалів конференції необхідно до 7березня 2018 року надіслати до оргкомітету реєстраційну картку учасника конференції, тези доповіді (електронний варіант надсилати за адресою  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)

 

УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦІЇ Є БЕЗКОШТОВНОЮ

 

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ ДОПОВІДЕЙ

 

Приймаються матеріали обсягом до 2 сторінок А5 набрані в редакторі Microsoft Word у вигляді комп'ютерного файлу з розширенням *doc. або *rtf. Шрифт Times New Roman Cyr 10. Міжрядковий інтервал - одинарний. Абзац – 0,5 см. Поля з усіх сторін по 1.5 см. Рубрикація тез доповіді повинна містити такі дані:

- ініціали і прізвище автора (-ів), назву організації, де працює автор (и) (вирівнювання по правому краю);

- назва тез (великими літерами), (Times New Roman Cyr 9, вирівнювання по центру);

- основний зміст тез;

- список літератури (не обов’язково).

- студенти обов’язково вказують наукового керівника (в кінці тез).

Назва файлу повинна відповідати прізвищу першого співавтора.

Мова доповіді: українська, російська, англійська, польська.

Форми участі:

- очна: доповідь (до 10 хвилин); повідомлення (до 5 хвилин);

- заочна.

 

Сподіваємось на вашу АКТИВНУ Участь у конференції!

З повагою, оргкомітет.

 

 

Оцініть матеріал!
(0 голосів)