24.10.2018 Кафедра маркетингу провела міжнародну науково-практичну конференцію "Перспективи і виклики глобального маркетингу"

24 жовтня 2018, 12:00 am Автор 
Опубліковано в Новини НН ІЕМ НАУ
Прочитано 65 разів Останнє редагування Середа, 14 листопада 2018 07:02

24.10.2018 Кафедра маркетингу провела міжнародну науково-практичну конференцію "Перспективи і виклики глобального маркетингу"

В конференцї приймали участь як і студенти НАУ, на доповідачі з інших закладів освіти, а також фахівці з маркетингу відомих українських компаній.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцініть матеріал!
(0 голосів)

Прокоментувати:

Переконайтесь що ви заповнили усі поля, відмічені зірочкою (*). HTML код не допускається

JoomShaper