Історії успіху наших випускників

 На изображении может находиться: 1 человек, стоит, дерево, обувь и на улице, текст «juliiatantsiura 二» 

Танцюра Юлія Анатоліївна

Бізнес-аналітик

  1. Чи обов’язково бути відмінником, щоб стати професіоналом? Школу я явно не закінчила із золотою медаллю, проте була активістом, президентом школи. Через це, мені на багато предметів закривали очі і ставили автоматом. Але те що мені подобалося - це математика та інформатика. Я вчилася в класі з математичним ухилом, і якщо у тебе 12 годин математики на тиждень, складно її не полюбити.
  2. Ким я хотіла стати у дитинстві? Спочатку я хотіла бути стюардесою, потім інженером. Але коли по телевізору в новинах побачила людей, так би мовити «в білих комірцях» - вирішила стати економістом. Це нескладний непростий але правильний вибір я зробила в 10 класі.
  3. Що найбільше запам’яталося у перший день навчання? У перший день навчання запам’яталась перша пара - вища математіка. Тут я і зрозуміла, що це доля.
  4. Який предмет виявився найбільш цікавим? На першому курсі більше за все подобалась вища математика, і викладач і предмет був дуже цікавим. Неля Івановна – дуже добрий та лояльний викладач. Пам'ятаю як мій одногрупник перездавав їй все тести, бо у нього була н/а, вона йому навіть дзвонила і сама просила прийти на перездачу.
  5. Який предмет виявився найскладнішим? Найскладнішим предметом виявилась Істрія України. Причина – викладач, з яким мало хто із студентів міг знайти спільну мову. Крім того, повністю писати від руки конспект це трохи застаріла методика викладання. Все ж таки ми вступаємо в еру «цифрових технологій».
  6. Коли я почала працювати за спеціальністю? Працювати за спеціальністю я почала в кінці четвертого курсу, в травні.
  7. Які предмети знадобились в роботі? Предмети, які найбільше знадобились на практиці це ОММ (оптимізаційні методи та моделі) та ЕММ (економіко-математичне моделювання). Також стали в нагоді всі дисципліни пов'язані з прогнозуванням, менеджмент.
  8. Яку посаду я займаю? Зараз я займаю посаду начальника бюро первинної доставки, але зупинятись на цій сходинці я не збираюсь.
  9. Що мені допомогло досягти успіхів в професії? В першу чергу це підтримка наставника і керівника, допомога колег, і, звичайно ж, саморозвиток і бажання виходити із зони комфорту.
  10. Що має знати сучасний фахівець? Що будь-яку інформацію можна знайти в інтернеті.
  11. Що хотілося б порадити сьогоднішнім першокурсникам та абітурієнтам? Думати про благоустрій вже на першому курсі, шукати методи заробітку і пасивного доходу.
  12. Що я хочу сказати своїм викладачам? Спасибі за те, що намагалися вкласти в нас свої знання. І спасибі за підтримку кожному викладачу з нашої кафедри.
  13. Що б я зробила, якщо б могла повернутись на перший курс? Нічого б не змінювала, це був життєво необхідний досвід. Як кажуть, є що згадати, але нема чого дітям розповісти.

 

 

Алпатов Сергій Миколайович

Керівник відділу корпоративного навчання в сфері ІТ.

 

У школі подобались такі предмети як економіка і право. Приваблювала можливість підходити до вирішення завдань з різних сторін та неоднозначність деяких процесів, що давала відчуття азарту і незвичайності процесу.

При вступі до ВНЗ відразу вибрав бізнес аналітику, економічну кібернетику, так як зрозумів, що там багато чого цікавого і потрібного. У перший день навчання в університеті запам'яталися одногрупники. Всі веселі і з вогнем в очах. У всіх були схожі інтереси і всі знали, що прийшли вчитися. На першому курсі найбільше сподобалась англійська мова. Предмет складний, але дуже насичений і з цікавими завданнями.

За фахом почав працювати одразу після завершення університету. В даний момент займаюсь бізнесом та викладанням.

На питання, які предмети будуть потрібні на практиці, відповідаю - всі. Ніколи не знаєш, що може знадобитись. При аналізі та оптимізації бюджету будь-якої компанії, наприклад, може стати в нагоді і знання того, якої потужності повинна бути лампочка на стелі, і як оптимізувати транспортні потоки.

Найбільше досягти успіху в професії мені допомогли комунікабельність і висока працездатність. Сучасний фахівець завжди повинен знати, коли говорити і коли мовчати.

Сьогоднішнім першокурсникам і абітурієнтам хотілося б порадити: не працюйте там, де не подобається. Роботи багато, а ти у мами один. І нічого доброго не відбувається після 3 години ночі. Просто лягайте спати.

 

На изображении может находиться: 1 человек

Демченко Борис Андрійович

Менеджер проєктів в сфері розробки програмного забезпечення.

 

При вступі у вищий навчальний заклад обрав спеціальність економічну кібернетику.   Зупинився на виборі саме цієї спеціальності через інтерес до економіки та математики. В університеті подобались математичні науки, а саме економетрика, оптимізаційні методи та моделі, ризикологія.

З третього курсу почав працювати приватним репетитором по математиці та вищій математиці. Після закінчення магістратури почав працювати по спеціальності в напрямку бізнес-аналітики та менеджменту проєктів в IT компанії. Позитивному працевлаштуванню сприяв хороший рівень англійської мови та тема магістерської роботи, яка була пов’язана з моделюванням бізнес-процесів у проєктах.

У вільний час веду спільноту в соціальній мережі Instagram, яка налічує більше 100 тисяч підписників (меми про математику).

Першокурсникам хочу порадити наступне: приділяйте більше уваги вивченню іноземних мов, а також сферам знань, які розвивають логіку та мислення. Займайтесь тим, що вам подобається й приносить задоволення!