Лекція на тему «Маркетинг інновацій та сталий розвиток в спорті» пройшла для здобувачів ВО спеціальності «Маркетинг» в рамках дисциплін «Маркетинг сталого розвитку в умовах цифровізації» та «Соціально-відповідальний маркетинг».
Сучасний бізнес-ландшафт зараз знаходиться під сильним впливом захисту навколишнього середовища, сталого та інноваційного розвитку, різноманітних урядових ініціатив, спрямованих на те, щоб зробити світ здоровішим та стійкішим. Відповідно до прогнозів, бізнес-лідерам необхідно інвестувати в маркетинг сталого розвитку і загальну соціально-відповідальну трансформацію, щоб забезпечити дотримання нормативних вимог, а також звернутись до сучасного споживача, бути високо конкурентним в сучасних ринкових умовах.
Всі ці актуальні питання піднімались на лекції та розглядалися на прикладі спортивної сфери та знайшли відклик у здобувачів та викладачів кафедри маркетингу!