Версія для друку

Розширене засідання кафедри маркетингу ФЕБА щодо реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня Національного авіаційного університету

4 січня 2022, 8:38 am Автор 
Прочитано 305 разів Останнє редагування Вівторок, 04 січня 2022 08:44

30 грудня 2021 року на розширеному засіданні кафедри маркетингу ФЕБА із запрошеними здобувачами вищої освіти ОС «Бакалавр» та стейкголдерами з метою виконання вимог щодо реалізації індивідуальної освітньої траєкторії в НАУ та вільного вибору здобувачами вищої освіти переліку дисциплін для формування каталогу вибіркових навчальних дисциплін фахового вибору для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійних програм «Маркетинг» та «Електронний маркетинг» за спеціальністю 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» на 2022-2023 навчальний рік було проведено обговорення та затвердження переліку дисциплін для подальшого внесення в систему АСФІОТ для ОС «Бакалавр».

На засіданні була заслухана інформації від завідувачки кафедри Тетяни Князєвої, гаранта освітньо-професійної програми «Маркетинг» доцента Віктора Сібрука, гаранта освітньо-професійної програми «Електронний маркетинг» доцента Олексія Ярмолюка та представників робочих груп відповідних ОПП.

Пропозиції дисциплін, їх логічне розташування у парних та непарних семестрах та головне – актуальність та затребуваність ринком, підтвердили запрошені представники стейкголдерів: начальник відділу маркетингу ДП «НСК «Олімпійський», голова ради роботодавців ФЕБА Станіслав Заводовський, радник генерального директора корпоративного сектору ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» Кирило Астахов, головний фахівець департаменту обслуговування клієнтів ПАТ «ДТЕК Київські електромережі» Михайло Зайченко, а також здобувачі ОС «Бакалавр» Вероніка Тюпишева та Соколова Марія.

Оцініть матеріал!
(1 Голосувати)
Ярмолюк Олексій Ярославович

Оставляя комментарии - подумайте о нормах приличия.

Сайт: iem.nau.edu.ua

Останні з Ярмолюк Олексій Ярославович