WELCOME

to National Aviation University
to FACULTY OF ECONOMY AND BUSINESS ADMINISTRATION National Aviation University

About Us

Колесник Максим Віталійович

Колесник Максим Віталійович

Колесник Максим Віталійович

К.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу

 

Досвід науково-педагогічної діяльності
Працює в Національному авіаційному університеті з 1999 року. В 2006 році присвоєно науковий ступінь к.е.н.  У 2011 році присвоєно вчене звання доцент.

Викладацька діяльність.
Дисципліни, що викладаються:
- «Комерційна діяльність посередницьких підприємств»,
- «Основи маркетингу»,
- «Маркетингова політика розподілу»,
- «Електронний маркетинг».

Розклад занять на 1 семестр 2011-2012 навчального року:
1 тиждень: понеділок, 3 пара, ауд. 3-315, дисципліна: “Рекламний менеджмент”,
2 тиждень:

Навчально-методичні матеріали:
Щелкунов І.В., Загорулько В.М., Колесник М.В. та інш. Стратегічне управління К.: Навчальний посібник з грифом МОН. - К.: Видавництво Національного авіаційного університету «НАУ-друк»,  2011. – 395  с.
Загорулько В.М., Колесник М.В. Ділова стратегія підприємства: Курс лекцій. – К.: Видавництво Національного авіаційного університету «НАУ-друк», 2008.  – 80 с.
Колесник М.В., Петровський О.М., Петровська С.В. Комерційна діяльність посередницьких підприємств/ Методичні рекомендації до виконання домашнього завдання. – К.: Видавництво Національного авіаційного університету «НАУ-друк», 2008. – 20 с.
Загорулько В.М., Колесник М.В. Ділова стратегія підприємства: методичні рекомендації до виконання домашнього завдання. – К.: Видавництво Національного авіаційного університету «НАУ-друк», 2008. – 20 с.
Мова В.В. Колесник М.В.,Карпенко С.В. Системний аналіз: методичні вказівки до виконання контрольної роботи. – К.: НАУ, 2002. – 28 с.
Мова В.В. ,Колесник М.В.Карпенко С.В. Системний аналіз: методичні вказівки з вивчення курсу – К.: НАУ, 2002. – 23 с.

Наукова діяльність.
Кандидат економічних наук за спеціальністю – 08.07.04. “Економіка транспорту та зв’язку”.
Займається науковою діяльністю за напрямами: стратегічне управління, маркетинг-менеджмент,  бренд-менеджмент організація комерційної діяльності, розробка стратегій розвитку.
Наукові праці. Взагалі має понад 80 наукових праць.
Останні наукові публікації:
Колесник М.В., Шутак Р.М. Управління синтезованою ментальною конструкцією в системі бренд-менеджменту.// Проблеми системного підходу в економіці: зб. наук. праць. – К.: НАУ, 2011. – Вип. №38.  – С.164-169.
Колесник М.В. Хайдарова Т.М. Сучасний брендінг як складова системи стратегічного управління.// Проблеми системного підходу в економіці: зб. наук. праць. – К.: НАУ, 2011. – Вип. №37.  – 102 – 107.
Колесник М.В., Командровська В.Є. Особливості управління поведінкою споживача при оцінці товарів в концепції  інституціональної теорії.// Проблеми системного підходу в економіці: зб. наук. праць. – К.: НАУ, 2010. – Вип. №33.  – С.135-142.

Науково-дослідна робота
Приймає участь у наступних науково-дослідних роботах: «Управління конкурентоспроможністю авіапідприємств на засадах інтегрованої діяльності» та «Стратегічне управління товаром в системі відносин бренду»
Організація науково-дослідної роботи студентів
Керую науково-дослідною роботою студентів за напрямком “Бренд-менеджмент”