WELCOME

to National Aviation University
to FACULTY OF ECONOMY AND BUSINESS ADMINISTRATION National Aviation University

About Us

Хмельницька Ольга Василівна

Хмельницька Ольга Василівна

Асистент кафедри маркетингу та ресурсозабезпечення НАУ

Досвід науково-педагогічної діяльності
Працює в Національному авіаційному університеті з 1990 року, з 2002 року – асистентом кафедри маркетингу та ресурсозабезпечення.
Виконує обов’язки куратора студентів 3 курсу факультета економіки і підприємництва спеціальності 6.030507 “Маркетинг”.

Викладацька діяльність.
Дисципліни, що викладаються:
- “ Маркетинг ”,
- “ Маркетингова цінова політика”,
- “ Міжнародний маркетинг”.

Розклад занять на 1 семестр 2011-2012 навчального року:
I тиждень: понеділок, ауд. 3.315, дисципліна “Маркетинг”,
середа,  5 пара, ауд.2.201, дисципліна “Міжнародний маркетинг”,
6 пара, ауд.2.205, дисципліна “Маркетинг”,
четвер,  5 пара, ауд.2.418, дисципліна “ Маркетингова цінова політика ”,
6 пара, ауд.2.205, дисципліна “ Маркетингова цінова політика ”,
II тиждень: середа, 5 пара,  ауд. 2.318, дисципліна “ Маркетинг ”,
6 пара, ауд.2.205, дисципліна “ Міжнародний маркетинг ”,
четвер,  5 пара, ауд.2.318, дисципліна “ Маркетингова цінова політика ”,
6 пара, ауд.2.201, дисципліна “ Маркетингова цінова політика ”,
п’ятниця, 3 пара, ауд. 2.201, дисципліна “ Маркетинг ”

Навчально-методичні матеріали:
1. Маркетингова цінова політика: конспект лекцій / уклад.: С.В. Петровська,  О.В.Хмельницька – К.: Видавництво НАУ, 2007– 48с.

Наукова діяльність.
Відомості про наукову спеціальність, вчене звання.

Наукові праці. Взагалі має більше 6 наукових праць.
З 2006 року:
1. Загорулько В.М., Коваленко О.В. , Хмельницька О.В./ «Маркетинг» Конспект лекцій. - К.: НАУ, 2006.  -72 с.
2. Хмельницька О.В., Петропавловська  С.Є., Моісеєва Н.В. «Паблік рилейшнз» Курс лекцій.– К.: НАУ, 2007. -48 с.
3. Хмельницька О.В., Командровська В.Є., Петропавловська С.Є. «Маркетингова політика розподілу» Конспект лекцій. –К.: НАУ, 2008. -48 с.

Науково-дослідна робота
Співавтор НДР «Інноваційно-інвестиційні проблеми розвитку економіки України»

Організація науково-дослідної роботи студентів

Щорічне керівництво науково-дослідною роботою «Маркетингове планування зростання попиту на продукцію» студентів спеціальності «Маркетинг»