Під час лекції спікер поділився унікальним досвідом роботи у сфері рітейлу, розповів про особливості співпраці з міжнародними брендами, виклики та перспективи розвитку бізнесу.
Окрему увагу приділили питанню впровадження нових брендів на ринок та побудові ефективних комунікацій із постачальниками та клієнтами.
Здобувачі активно долучалися до обговорення, ставили запитання щодо:
- специфіки виходу на міжнародний ринок
- особливостей ведення бізнесу в умовах сучасних економічних реалій;
- ролі digital-маркетингу у розвитку рітейлу.
Лекція пройшла у динамічному форматі, сповненому корисних інсайтів та практичних кейсів. Дякуємо Дмитру Андрєєву за цікаву розповідь і чекаємо на нові зустрічі!