події

події (126)

ПРОГРАМА

проведення акредитаційної експертизи

з використанням технічних засобів відеозв’язку

за спеціальністю «051 Економіка» освітньої програми «Економіка підприємства» (ID у ЄДЕБО 6376) за другим рівнем вищої освіти за справою №1994/АС-23

у Національному авіаційному університеті

у строк з 05 жовтня по 07 жовтня 2023 року

 

  1. Призначення та статус цієї програми Ця програма є документом, що фіксує спільний погоджений план роботи експертної групи під час проведення акредитаційної експертизи освітньої програми, а також умови її роботи. Дотримання цієї програми є обов’язковим як для закладу вищої освіти (далі – ЗВО), так і для експертної групи. Будь-які подальші зміни цієї програми можливі лише за згодою як експертної групи, так і ЗВО.

Акредитаційна експертиза проводиться дистанційно. Всі зустрічі проводяться у форматі відеоконференцій з використанням технічних засобів відеозв’язку. Узгоджена програма відеоконференцій фіксується в інформаційній системі Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти і є частиною матеріалів акредитаційної справи.

  1. Загальні умови роботи експертної групи

2.1. ЗВО забезпечує технічну підтримку та участь осіб, визначених у розкладі програми для кожної відеоконференції, у погоджений час.

2.2. ЗВО зобов’язаний завчасно повідомити усіх учасників кожної відеоконференції про дату і час її проведення.

2.3. Відеоконференції, включені до розкладу, є закритими. На них не можуть бути присутніми особи, що не запрошені на них відповідно до розкладу.

2.4. Внутрішні відеоконференції експертної групи є закритими; крім випадків, коли це погоджено експертною групою, в них не можуть брати участі працівники ЗВО та інші особи.

2.5. У розкладі програми передбачається резервна відеоконференція, на яку експертна група може запросити будь-яких осіб, якщо її проведення зумовлене необхідністю проведення акредитаційної експертизи. Експертна група повідомляє про це ЗВО у розумні строки; ЗВО має вжити розумних заходів, аби забезпечити участь відповідної особи у резервній відеоконференції.

2.6. ЗВО надає доступ до документів та іншої інформації, необхідної для проведення акредитаційної експертизи, на запит експертної групи.

2.7. Контактними особами від ЗВО з усіх питань, пов’язаних з акредитацію освітніх програм, є гаранти освітніх програм, вказані у відомостях про самооцінювання.

 

Розклад роботи експертної групи

 

 

Час

Зустріч або інші активності

Учасники

День 1 – (05.10.2023 р.)

0900–0920

Організаційна зустріч експертної групи

Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв

0920–1000

Організаційна зустріч з гарантом ОП (відеоконференція)

Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв

гарант ОП – Т.О. Сімкова, к.е.н., доц.

1000–1020

Підготовка до зустрічі 1

Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв

1020–1100

Зустріч 1 з керівником та менеджментом ЗВО (відеоконференція)

Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв

– гарант ОП – Т.О. Сімкова, к.е.н., доц.

Проректор з навчальної роботи 

Полухін Анатолій Васильович

Проректор з наукової роботи та інноваційного розвитку

Шкуратов Олексій Іванович

Декан факультету економіки та бізнес-адміністрування

Смерічевський Сергій Францович

Завідувач кафедри економіки повітряного транспорту

Арефєва Олена Володимирівна

1100–1120

Підведення підсумків зустрічі 1 і підготовка до зустрічі 2

Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв

1120–1210

Зустріч 2 з науково-педагогічним складом ОП (відеоконференція)

Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв

(НПП, що забезпечують викладання на ОП):

Арефєва Олена Володимирівна

Васюткіна Наталія Володимирівна

Касьянова Наталія Віталіївна

Ковальчук Альона Миколаївна

Колісниченко Анна Віталіївна

Кравчук Наталія Миколаївна

Пілецька Саміра Тимофіївна

1210–1230

Підведення підсумків зустрічі 2 і підготовка до зустрічі 3

Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв

1230-1320

Зустріч 3 зі здобувачами вищої освіти (відеоконференція)

Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв

(по 2 здобувача з кожного курсу денного відділення та по 2 з кожного курсу заочного відділення)

1320–1330

Підведення підсумків зустрічі 3 і підготовка до зустрічі 4

Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв

1330–1430

Обідня перерва

 

1430–1510

Зустріч 4 з представниками студентського самоврядування (відеоконференція)

Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв;

 (представники студентського самоврядування НАУ та ОПП)

(представники студентського самоврядування університету та факультету, профком/профорг ЗВО/факультету, представники наукових товариств, інших товариств, спільнот, центрів і т.п.)

Голова студради НАУ

Бичковська Валерія Владиславівна

Голова первинної профспілкової організації студентів,  аспірантів та докторантів НАУ

Часновський Денис Анатолійович

Голова наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених

Одарченко Роман Сергійович

Голова студради Факультету економіки та бізнес-адміністрування

Микитченко Діана Вікторівна

Голова первинної профспілкової організації студентів, аспірантів та докторантів Факультету економіки та бізнес-адміністрування

Ткач Катерина Сергіївна

1510–1530

Підведення підсумків зустрічі 4 і підготовка до зустрічі 5

Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв

1530–1610

Зустріч 5 з роботодавцями ОП (випускниками та стейкхолдерами) (відеоконференція)

Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв;

представники роботодавців, що залучені до здійснення процедур внутрішнього забезпечення якості ОП:

Президент ICC Ukraine, член Урядового Комітету КМУ, член світової ради МТП, д.е.н., професор, академік УАН

Щелкунов Володимир Ігорович  

Професор, професор кафедри підприємництва та бізнесу Київського національного університету технологій і дизайну

Мягких Ірина Миколаївна

Директор ТОВ «Кейнас»

Гнатчук Олександр Валерійович

випускники, які завершили навчання на ОПП протягом останніх 5 років:

(2-4 особи)

Храпач Владислав Олегович

Корж Леся Олексіївна

Побережна Заріна Миколаївна

Лістрова Маргарита Сергіївна

1610–1700

Підведення підсумків 5 зустрічі та першого дня

Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв

День 2(06.10.2023 р.)

0900–0920

Організаційна зустріч експертної групи

Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв

0920–1020

Огляд матеріально-технічної бази, що використовується під час реалізації ОП (фотозвіт, відеозвіт, документальний звіт)

Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв;

гарант ОП – Т.О. Сімкова;

Завідувач кафедри економіки повітряного транспорту

Арефєва Олена Володимирівна

Навчально-педагогічні працівники кафедри економіки повітряного транспорту (6-7 осіб)

1020–1040

Підготовка до зустрічі 6

Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв

1040–1140

Зустріч 6 із адміністративним персоналом та персоналом допоміжних (сервісних) структурних підрозділів (відеоконференція)

Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв;

Начальник відділу моніторингу якості вищої освіти 

Гізун Андрій Іванович

Заступник відповідального секретаря Приймальної комісії

Марина Анна Сергіївна

Заступник директора Навчально-наукового інституту неперервної освіти

Поліщук Оксана Володимирівна

Начальник навчально-методичного відділу 

Голубничий Олексій Георгійович

Начальник навчального відділу

Слободян Олександр Петрович

Заступник директора центру інноваційних освітніх технологій

Бут Володимир Анатолійович

Директор науково-технічної бібліотеки 

Вахнован Вікторія Юріївна

Начальник відділу по роботі зі студентами

Пономаренко Олена Володимирівна

1140–1200

Підведення підсумків зустрічі 6

Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв

1200–1240

Відкрита зустріч

Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв;

усі охочі учасники освітнього процесу

(крім гаранта ОП та представників адміністрації ЗВО)

1240–1300

Підведення підсумків відкритої зустрічі

Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв

1300–1400

Обідня перерва

 

1400–1500 

Резервна зустріч (відеоконференція)

Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв;

особи, додатково запрошені на резервну зустріч

1500–1530

Підведення підсумків резервної зустрічі

Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв

15.30–15.50

Фінальна зустріч (відеоконференція)

Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв

– гарант ОП – Т.О. Сімкова, к.е.н., доц.

Проректор з навчальної роботи 

Полухін Анатолій Васильович

Проректор з наукової роботи та інноваційного розвитку

Шкуратов Олексій Іванович

Декан факультету економіки та бізнес-адміністрування

Смерічевський Сергій Францович

Завідувач кафедри економіки повітряного транспорту

Арефєва Олена Володимирівна

1620–1650

 

Підведення підсумків фінальної зустрічі

Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв

1650–1800

 

Робота з документами. Підведення підсумків другого дня.

Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв

День 3 – (07.10.2023 р.)

0900–1800

«День суджень» – внутрішня зустріч експертної групи

Члени експертної групи – С.М. Ніколаєнко, С.В. Козловський, Д.П. Ніколаєв

В рамках ініціативи "Діалогів з бізнесом" кафедра економіки та бізнес-технологій запрошує на зустріч «ЗЕД підприємницьких структур під час воєнного стану в Україні: реалії та перспективи».

Спікерка: Світлана Мороз, кандидат юридичних наук, адвокат, керуюча партнер юридичної компанії DICTUM
 
Основні питання, з якими ознайомимось:
• Як врахувати усі особливості оформлення ЗЕД документації?
• Які операції підлягають фінансовому моніторингу та валютному контролю?
• У чому проявляється специфіка валютного контролю?
• Якими є наслідки за порушення строків розрахунків за валютними операціями?
 
Посилання на відеозустріч: https://meet.google.com/mri-dxnr-tcf?authuser=1

Реєстрація буде з 15.00 - 15.15. Прохання особисто бути присутніми на зборах.
При вагомих обставинах, пов'язаних із військовим станом, як виняток, можливо прийняти участь онлайн.

Шановні колеги! Запрошуємо 12.09.2023 р. о 15.20 взяти участь у першій онлайн-зустрічі English speaking club, організованого кафедрою бізнес-аналітики та цифрової економіки! Зустрічі будуть відбуватися в онлайн форматі. Код класу: c2fa4vy. Програма клубу передбачає цікаві дискусії та розмови щодо сучасних трендів глобального економічного розвитку. Сподіваємось, що вашим студентам буде корисно! Прохання розповсюдити інформацію по ваших кафедрах.

 

Шановні здобувачі, запрошуємо на заходи, організовані для ознайомлення із традиціями та родиною ФЕБА!


Протягом 4-8 вересня 2023 року буде проведено цікаві івенти від деканату, кафедр та органів студентського самоврядування.
4-8 вересня – зустрічі з кураторами академічних груп для комунікації й узгодження освітніх процесів, проведення інструктажів, ознайомлення з правилами організації навчання в НАУ. Деталі зустрічей уточнюють куратори груп.
04 вересня – Зустріч зі студентськими організаціями ФЕБА, ауд. 2.205, початок о 15:20.
05 вересня – Квест «Посвята першокурсника ФЕБА», збір біля 4 корпусу о 15:00.
06 вересня – Зустріч «Наукові можливості», ауд. 2.418 б, початок о 13:30.
06 вересня – Набір в студентські організації ФЕБА, ауд. 2.403, початок о 16:00.
08 вересня – Зустріч з менеджерами академічних груп курсів, ауд. 2.205, початок о 13:30. Для груп, що навчаються в дистанційному форматі, за посиланням на відеодзвінок: https://meet.google.com/vgw-myhx-zzg.

НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ФАКУЛЬТЕТ ЕКОНОМІКИ ТА БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ

КАФЕДРА ЕКОНОМІКИ ТА БІЗНЕС-ТЕХНОЛОГІЙ

 

ПОВІДОМЛЕННЯ!

05 червня 2023 року об 11:30 відбудеться засідання кафедри економіки та бізнес-технологій Факультету економіки та бізнес-адміністрування Національного авіаційного університету за адресою: м. Київ, вул Гузара Любомира, 1, корпус 2, ауд. 2.414/1 

Порядок денний:

1. Про обговорення професійної кваліфікації та академічних досягнень претендентів, які подали документи для участі у оголошеному в 2023 році конкурсі на заміщення вакантних посад науково-педагогічних працівників кафедри економіки та бізнес-технологій Факультету економіки та бізнес-адміністрування Національного авіаційного університету.

2. Різне

Кафедра економіки повітряного транспорту Факультету Економіки та бізнес-адміністрування запрошує  1 червня 2023 року об 11:00 на зустріч-дискусію на тему:"Авіатранспортна галузь в умовах війни та в повоєнний період", яку проводить К.О. Звонарьов. 

Кирил Звонарьов є експертом галузі із 20 річним досвідом керівника найбільших авіаційних підприємств України (авіакомпанія МАУ, авіакомпанія Аеросвіт, аеропорт Бориспіль тощо).
Посилання на зустріч: https://meet.google.com/qra-rdvn-ttg

На кафедрах Факультету економіки та бізнес-адміністрування відбудуться засідання щодо попереднього обговорення претендентів на посади науково-педагогічних працівників, які подали свої документи на конкурс на заміщення вакантних посад:

Засідання щодо формування НАУКОВОГО ТОВАРИСТВА ФЕБА відбудеться в напередодні ДНЯ НАУКИ УКРАЇНИ- 19 травня 2023 року. Початок об 11:00. Щоб приєднатись до засідання прейдіть за посиланням: https://meet.google.com/rju-xiee-zhn

Запрошуються завідувачки кафедр ФЕБА, заступники завідувачів кафедр з наукової роботи, науковці та молоді вчені ФЕБА.

Для реєстрації у Науковому товаристві ФЕБА просимо заповнити анкету: https://docs.google.com/forms/d/1St0yPDDjCsJifSNXqKXo0tzbyR1ShFEuDsqdygoI58E/edit

19 травня буде обговорено напрями та проєктні пропозиції щодо діяльності Науквого товариства ФЕБА, а також молодими вченими ФЕБА підготовлено презентації:

1. "Міжнародні наукові можливості", доповідач Полоус О.В., доцент, д.е.н., професор кафедри маркетингу ФЕБА.

2. "Бренд науковця та академічна доброчесність", доповідач Сімахова А.О., доцент, д.е.н., професор кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки, заступниця голови Ради молодих вчених при МОН України.

3. "Стимули реалізації наукових досліджень в Україні", доповідач Вовк О.М., доцент, д.е.н., заступниця декана ФЕБА.

 

з 15 по 19 травня 2023 р. долучайтеся до FinTech заходів в НАУ! Практичні кейси від СЕО Банку Власний Рахунок, засновниці та СЕО izibank, партнера iPlan.ua. та керівника DeFi напрямку Distributed Lab відбудуться в форматі он-лайн зустрічей в рамках меморандуму між Національним авіаційним університетом та ГО "Українська асоціація фінтех та інноваційних компаній".