Версія для друку

12-13 квітня 2018 р. в м. Познань (Польща) відбулась Міжнародна науково-практична конференція «Управління інноваціями в маркетингу: сучасні тренди і стратегічні імперативи», що була організована кафедрою маркетингу ФЕБА спільно з Познанською вищою шк

16 квітня 2018, 12:00 am Автор 
Опубліковано в Новини ФЕБА НАУ
Прочитано 1224 разів Останнє редагування Середа, 30 травня 2018 06:54

12-13 квітня 2018 р. в м. Познань (Польща) відбулась Міжнародна науково-практична конференція «Управління інноваціями в маркетингу: сучасні тренди і стратегічні імперативи», що була організована кафедрою маркетингу ФЕБА спільно з Познанською вищою школою педагогіки та адміністрації ім. Мешка I та AMIntegrator Group.

Участь у конференції взяли представники з 4 країн світу та 132 наукових, науково-дослідних, фінансових установ, урядових, громадських структур та представники бізнесу.

Обговорювались актуальні питання стратегічного маркетингового управління, впровадження медіамаркетингу як інноваційного напряму маркетингових комунікацій компаній, а також взаємозв’язок інтерактивного маркетингу та інформаційної логістики в системі транскордонного співробітництва.

Під час зустрічі проректор університету Познанської вищої школи педагогіки та адміністрації ім. Мешка I подякував за плідну співпрацю представникам кафедри маркетингу Національного авіаційного університету.

За результатами роботи конференції було прийнято рішення щодо публікацію спільної монографії. Наступна зустріч планується восени.

Оцініть матеріал!
(0 голосів)