12-13 квітня 2018 р. в м. Познань (Польща) відбулась Міжнародна науково-практична конференція «Управління інноваціями в маркетингу: сучасні тренди і стратегічні імперативи», що була організована кафедрою маркетингу ФЕБА спільно з Познанською вищою школою педагогіки та адміністрації ім. Мешка I та AMIntegrator Group.
Участь у конференції взяли представники з 4 країн світу та 132 наукових, науково-дослідних, фінансових установ, урядових, громадських структур та представники бізнесу.
Обговорювались актуальні питання стратегічного маркетингового управління, впровадження медіамаркетингу як інноваційного напряму маркетингових комунікацій компаній, а також взаємозв’язок інтерактивного маркетингу та інформаційної логістики в системі транскордонного співробітництва.
Під час зустрічі проректор університету Познанської вищої школи педагогіки та адміністрації ім. Мешка I подякував за плідну співпрацю представникам кафедри маркетингу Національного авіаційного університету.
За результатами роботи конференції було прийнято рішення щодо публікацію спільної монографії. Наступна зустріч планується восени.