Дорожня карта проєкту. Гнучкість в процесі продуктової розробки в динамічних і кризових умовах

14 May 2023, 4:28 am Written by 
Read 142 times Last modified on Tuesday, 16 May 2023 04:35

11 травня спільнота кафедри маркетингу відвідала гостьову лекцію  практика Ірини Руденко,  продакт-менеджерки молодого українського  бренду косметики sense education (створеного під час повномасштабного етапу війни), яка має досвід роботи в арома-брендингової агенції Ol.factory та косметичному бренді NATURE.med. 

Тематика зустрічі «Roadmap створення продуктів. Гнучкість в процесі продуктової розробки в динамічних і кризових умовах» виявилася актуальною, викликала жвавий інтерес та багато питань у аудиторії. Учасники зустрічі зверталися до спікера за порадами щодо використання agile методологій у маркетингу, особливостей запуску стартапів під час воєнного стану та рекомендацій щодо диверсифікації ризиків.

Вдячні пані Ірині за приділений час, інформативну та грунтовну подачу свого досвіду та мотивацію учасників на подальший розвиток, можливість звертатися за професійними косультаціями. В свою чергу бажаємо вдалого запуску нового продукту та реалізації всіх маркетингових талантів наші гості.       

 

Rate this item
(0 votes)
Ярмолюк Олексій Ярославович

Оставляя комментарии - подумайте о нормах приличия.

Website: iem.nau.edu.ua

Leave a comment

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.