Випускники кафедри логістики
Нові перспективи для наших випускників з’явилися недавно - у поточному навчальному році розпочато підготовку фахівців з повним циклом навчання англійською мовою, що відкриває можливості реалізації Програми подвійних дипломів з Вищою школою логістики м. Вроцлав (Польша). Отримати одночасно два дипломи про вищу освіту в сфері логістики в Україні та Європейському Союзі – це як виграти лотерейний квиток, що віщує удачу в працевлаштуванні, кар’єрне зростання та вдоволення від самореалізації.
Професійний логістик – це системний інтегратор матеріального потоку, який:
- забезпечує поєднання основних функцій логістики (вантажопереробка, складування, упаковка, транспортування, розподіл, управління закупками, замовленнями, запасами тощо) в єдиний бізнес-процес підприємства;
- координує і оптимізує логістичні ланцюжки (ланцюги поставок, дистрибуції, внутрішньовиробничі тощо) за принципом “надійність ланцюга визначається надійністю найбільш слабкої ланки”;
- обгрунтовує управлінські рішення щодо наскрізного управління товарним рухом з метою мінімізації загальних витрат;
- знаходить компроміси з логістичними партнерами та організовує міжфірменну взаємодію;
- забезпечує високий рівень сервісу логістичного обслуговування споживачів,
- активно використовує сучасні інформаційні технології (електронний бізнес, електронна коменція, управління у реальному режимі часу тощо).
Випускники, зазвичай, починають свою кар’єру з посади фахівця відділу логістики виробничого чи торговельного підприємства і займаються управлінням закупівлями або збутом продукції, транспортуванням чи складуванням товарів, організацією дистрибуційної мережі чи управлінням запасами.
Наступний щабель – оперативна діяльність начальника групи, пов’язана з аналізом, плануванням і контролюванням товарного руху від виробника до споживача.
Найвищий ступінь кар’єрного росту – це керівник департаменту логістики, директор або віце-президент престижної компанії, де фахівець з логістики виступає в ролі системного інтегратора бізнес-процесів компанії.
Випускники можуть працювати:
- фахівцями і менеджерами відділів (служб) логістики промислових, торговельних, аграрних підприємств; фінансових установ, банків тощо;
- фахівцями в компаніях, які професійно займаються наданням логістичних послуг: в транспортно-експедиційних компаніях; на складських комплексах і митних терміналах; в транспортно-логістичних і дистрибутивних центрах;
- консультантами та експертами в компаніях, які займаються логістичним консалтингом та аутсорсингом;
- менеджерами із постачання та збуту на різних підприємствах.
Зв'язки кафедри маркетингу
Кафедра має розвинуті зовнішні зв'язки з іншими навчальними закладами і підприємствами України та деяких зарубіжних країн.
Відповідно до розпорядження № 34 від 18 травня 2021 р. факультету економіки та бізнес-адміністрування, надаємо представників роботодавців для формування Ради роботодавців факультету:
№ |
Назва організації |
Юридична адреса |
ПІБ Директора |
1. |
Європейська Бізнес Асоціація |
01029, м. Київ, вул.. Московська, буд. 8, корпус 7, Creative States of Arsenal |
Дерев'янко Ганна Олександрівна |
2. |
Київський обласний комунальний позашкільний навчальний заклад «Мала академія наук учнівської молоді» |
09108, Україна, Київська обл., ул. Гризодубової 84а |
Минзар Світлана Анатоліївна |
3. |
Львівський торговельно-економічний університет |
М. Львів, вул. Туган-Барановського, 10 |
Куцик Петро Олексійович |
4. |
Farmasi |
03067, Україна , м. Київ, вул.. Машинобудівна 41, кв. 1212 |
Наталія Бурда |
5. |
ТОВ «Ценар-Т» |
Україна, Київ, вул. Ризька 16, кв. 157 |
Тараненко Ігор Валентинович |
6. |
ТОВ «Форт –Трейд ЛТД» |
04119, Київ, Україна, вул.. Сім’ї Хохлових 15, оф. 234 |
Іванова Марина Андрївна |
7. |
ТОВ «Медична компанія КМ» |
04119, м. Київ, вул. Деревлянська 13, к. 329 |
Табунщик Віталій Євгенович |
8. |
ТОВ «КИЇВМЕДІКАЛ» |
03151, м. Київ, вул. Ушинського, буд. 40, корп. Б, нежиле приміщення 233/5 |
Радченко Ігор Вячеславович |
9. |
Saint Marketing Agency PR/SMM/Branding |
Київ, вул. Патріарха Мстислава Скрипника 40 |
Стельмашенко Анна Сергіївна |
10. |
ДП «Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства» |
0368, м. Київ, просп. Повітрофлотський 39/1 |
Майбородюк Павло Вікторович |
11. |
ТОВ «ТРАНС ЛОГІСТИК» |
04209, м. Київ, вул. Богатирська 11 |
Гірченко Андрій Петрович |
12. |
ТОВ «Авіакомпаня СКАЙАП» |
02121, м. Київ, вул.. Харківське шоссе будинок 201-203, буква 2А |
Сєроухов Дмитро Геннадійович |
13. |
ТОВ «ПРАЙМ КОНЕКТ» |
Україна, 08162, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, селище міського типу Чабани, вул.Юності, будинок 3, офіс 1 |
Полоус Віктор Анатоліійович |
Дисципліни кафедри економічної теорії
Кафедра економічної теорії проводить всі види навчальних занять зі студентами українською та англійською мовами (в рамках Проекту англомовної освіти Національного авіаційного університету).
«Економічна теорія» («Основи економічної теорії»)
Метою викладання дисципліни є: формування у студентів глибоких економічних знань, логіки сучасного економічного мислення і економічної культури, адекватних умовам ринкової економіки, навчання студентів базовим методам аналізу економічних процесів, вмінню приймати обґрунтовані рішення з приводу економічних проблем, пов’язаних з їх майбутньою професійною діяльністю.
Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: пізнання економічної теорії як науки, її предмету, методів та функцій; розкриття основного змісту сучасних шкіл економічної теорії; аналіз закономірностей розвитку ринкової економіки як основи функціонування різних сучасних господарських систем; розкриття закономірностей суспільного відтворення, загальноекономічної рівноваги, економічного зростання та циклічних коливань в економіці; сучасні процеси глобалізації світогосподарських зв'язків та шляхи вирішення загальноцивілізаційних проблем людства.
«Історія економіки та економічної думки»
Метою викладання навчальної дисципліни є: формування знань про історичний розвиток господарств та економічної думки світової цивілізації, розуміння поняття генезису та закономірностей функціонування економічних систем на основі поглибленого вивчення та творчого осмислення студентами основних етапів і напрямків розвитку економічних теорій, господарського досвіду минулих поколінь у різних країнах та в різні епохи. Історія економіки та економічної думки розкриває передумови та закономірності функціонування і розвитку світових економічних систем і економічної науки, систематизує економічні знання і дає їх аналіз.
Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: формування сучасного економічного мислення та світогляду студентів, забезпечення засвоєння ними знань і методів історичного аналізу економічних процесів.
«Сучасні економічні теорії в транзитивній економіці»
Метою вивчення навчальної дисципліни є: формування у студентів системного бачення економіки і соціальної сфери, логіки економічного мислення і економічної культури, адекватних умовам господарювання в сучасній транзитивній економіці, розкриття причинно-наслідкових взаємозв’язків, властивих сучасній економіці та соціальній сфері, навчання студентів методам аналізу сучасних економічних процесів. Усе це є необхідною умовою не лише фахового зростання, а й підвищення інтелектуального рівня студентів-магістрів, глибокого розуміння ними транзитивної економічної системи і механізмів її функціонування, вміння застосовувати і використовувати надбання економічної науки в господарській практиці.
Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: вивчення сучасних економічних теорій транзитивної економіки; розкриття соціально-економічної природи, особливостей функціонування і тенденцій розвитку транзитивної економіки; аналіз процесів роздержавлення і приватизації як основи транзитивної економіки; дослідження особливостей формування ринкової інфраструктури; вивчення процесів демонополізації та формування конкурентного середовища; дослідження економічних аспектів екологічної безпеки; аналіз трансформаційних процесів на ринку праці, виокремлення особливостей формування пропозиції робочої сили та попиту на неї в транзитивній економіці; розкриття ролі держави та специфіки проведення економічної політики в транзитивній економіці; дослідження місця транзитивних економік в сучасному міжнародному поділі праці та сучасних інтеграційних процесах.
Зв'язки кафедри економічної теорії
Кафедра економічної теорії виступає ініціатором і реалізатором налагодження і поглиблення міжнародних зв’язків.
У грудні 2017 року між кафедрою економічної теорії ФЕБА НАУ та Науково-технічним товариством машинобудівників (НТТМ) Болгарії підписано договір про співробітництво за такими напрямами:
- спільна участь у наукових конференціях та проектах;
- проведення спільних наукових дискусій та круглих столів;
- створення умов для наукового стажування науково-педагогічних кадрів;
- забезпечення умов для публікації результатів наукових досліджень в періодичних виданнях НАУ та НТТМ;
- обмін досвідом роботи.
Оголошення кафедри маркетингу
АНГЛОМОВНИЙ ПРОЕКТ ЗА НАПРЯМОМ ПІДГОТОВКИ «МАРКЕТИНГ»
Вперше на Факультеті економіки та підприємництва відкривається набір на навчання англійською мовою за напрямом підготовки «Маркетинг».
В процесі навчання передбачено поглиблене вивчення англійською мовою наступних дисциплін: поведінка споживача, маркетинг послуг, маркетинг промислового підприємства, маркетингова товарна політика, маркетингове ціноутворення, маркетингові дослідження, маркетингові комунікації, товарознавство, маркетинговий аудит, міжнародний маркетинг, основи маркетингу на транспорті, інфраструктура товарного ринку, основи рекламної діяльності, мерчандайзинг, методи керування трудовими процесами, організація маркетингової служби, управління продуктом.
Після закінчення навчання англійською мовою за напрямом «Маркетинг» випускники мають більш широкі можливості працевлаштування на підприємствах різних напрямів діяльності: виробничих, комерційних, фінансових, сфери послуг (насамперед, у іноземних компаніях) фахівцями з дослідження ринків, маркетинговими аналітиками, спеціалістами з консалтингу, product менеджерами, brand менеджерами, PR менеджерами, менеджерами рекламних та BTL агенцій, копірайтерами, мерчендайзерами, торговими представниками.
Дисципліни кафедри маркетингу
- «Основи маркетингу»
- «Авіаційний маркетинг»
- «Вступ до спеціальності»
- «Маркетинг»
- «Маркетингові комунікації»
- «Основи маркетингу на транспорті»
- «Інфраструктура товарного ринку»
- «Маркетинг послуг»
- «Маркетингові комунікації»
- «Основи рекламної діяльності»
- «Маркетинг промислового підприємства
- «Маркетингова товарна політика»
- «Маркетингове ціноутворення»
- «Маркетинговий аудит»
- «Маркетингові дослідження»
- «Методи керування трудовими процесами»
- «Міжнародний маркетинг»
- «Мерчандайзинг»
- «Організація маркетингової служби»
- «Системний аналіз»
- «Товарознавство»
- «Банківський маркетинг»
- «Електронний маркетинг»
- «Комерційна діяльність посередницьких під-тв»
- «Маркетингова політика розподілу»
- «Поведінка споживачів»
- «Управління продуктом»
- «Соціальна відповідальність»
- «Бренд-менеджмент»
- «Стандартизація і сертифікація продуктів та послуг»
- «Маркетинговий менеджмент»
- «Методологія наукових досліджень»
- «Поведінка споживачів II»
- «Маркетинг відносин»
- «Логістичний менеджмент»
- «Паблік рилейшнз»
- «Моделювання маркетингових процесів та рішень»
- «Рекламний менеджмент»
- «Стратегічний маркетинг»
- «Товарна інноваційна політика»
- «Управління продажами та клієнтським сервісом»
Зв'язки кафедри логістики
В даному розділі сайту кафедри логістики представлені зв'язки кафедри логістики Національного авіаційного університету з організаціями, компаніями та підприємствами, які безпосередньо чи опосеридковано допомагають розвивати логістичний ринок України.
Український Логістичний Альянс http://ula-online.org |
|
Европейська логістична ассоціація http://www.elalog.eu/ |
|
Асоціація міжнародних експедиторів України (АМЕУ) http://www.ameu.org.ua/ |
|
Італьянська асоціація логістики та управління ланцюгами постачань http://www.ailog.it/ |
|
Отраслевой портал по логистике http://www.logistics.ru/ |
|
Торгово-промислова палата України https://ucci.org.ua/ |
|
Компанія «Прем'єр Експо» http://www.pe.com.ua |
|
АО «ПЛАСКЕ» http://www.plaske.ua/ |
|
Європейсько-українське енергетичне агенство http://euea-energyagency.org |
|
Консалтинг в складскій логістиці - ТОВ «КТС ПЛЮС» http://cts-plus.biz-gid.ru/ |
|
Асоціації сприяння міжнародному бізнесу та розвитку http://apibd.com/ |
|
Журнал "Дистрибуция и логистика" http://logist.fm/ |
|
Логистический союз германии http://www.bvl.de/ |
|
Кюне + Нагель в Україні https://ua.kuehne-nagel.com/uk_ua/ |
|
ТОВ "Рабен Україна" https://ukraine.raben-group.com |
|
ТОВ Екол http://www.ekol.com/en/locations/ukraine/ |
|
ГП "ОДЕССКИЙ ПОРТ" http://www.port.odessa.ua/ru/
|
|
ТОВ Заммлер Україна https://www.zammler.com.ua |
Та багато інших партнерів та компаній, які прикладають зусилля для розвитки логістики в Україні. Сподіваємося, що на сайті кафедри ви знайдете чимало цікавої і корисної інформацію про одну з найперспективніших і найпрестижніших у світі професій – професію логіста.
Література кафедри маркетингу
- Ламбен Жан-Жак, Стратегический маркетинг, Европейская перспектива Санкт-Петербург. Наука. 1996. - 589 с.
- Котлер Филип. Основы маркетинга. - М.:Росинтер. 1996. - 736 с.
- Друкер Питер. Рынок. Как выйти в лидеры. Практика и принципы Book Chamber International. 1992. - 200 с.
- Друкер Питер. Эффективное управление. М.:АСТ-Астраль. 2004. - 284 с.
- Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика. - К.:Вища шк., 1994. - 327 с.
- Портер Майкл. Конкуренция. - М.: Вильямс. 1999. - 250 с.
- Березин И.С.Маркетинговий анализ. - М.:Эксмо, 2002. - 400 с.
- Гембл П., Стоун М.. Вудкок Н. Маркетинг взаимоотношений с потребителями. М.:ФАИР-ПРЕЕС, 2002. - 512 с.
- Хруцкий В.Е., Коренева И.В.Современный маркетинг М.:Финансы и статистика. 1999. - 528 с.
- Петровська С.В. Основи маркетингу, Конспект лекцій. К.:НАУ. 2О02. - 72 с.