Наукова роботи кафедри економічної теорії
Наукові дослідження
Колектив кафедри економічної теорії здійснює наукові дослідження за науково-дослідною темою «Теоретичні аспекти концепції економічної безпеки держави».
Зусилля професорсько-викладацького колективу зосереджені на дослідженні актуальних проблем економічної теорії та економічної політики; розробки основних напрямів адміністрування економічної безпеки; розвитку новітніх тенденцій адміністрування держфінмоніторингу країни та моніторингу авіаційного комплексу; теорії власності, виробничих відносин сталого розвитку та сучасних інноваційних стратегій; сучасних економічних теорій в транзитивній економіці; головних аспектів транзитивного розвитку держави; новітніх макроекономічних тенденцій розвитку України; основних шляхів удосконалення мегаекономічної системи в ракурсі євроатлантичної інтеграції; концепції розвитку підприємств авіаційного комплексу.
Результати науково-дослідної роботи викладачів кафедри публікуються в наукових монографіях, наукових статтях у провідних фахових вітчизняних та зарубіжних виданнях, у т.ч. які входять до міжнародних наукометричних баз даних Scopus, Web of Science, Index Copernicus, РИНЦ (E-Library) тощо.
Наукові школи
Провідними професорами кафедри економічної теорії сформовано визнані в Україні та за її межами потужні наукові школи. Зокрема, видатним українським вченим, д.е.н, професором В.О. Рибалкіним було засновано наукову школу з розробки методологічних проблем економічної науки, структури виробничих відносин, теорії власності і, зокрема, інтелектуальної власності як економічної основи постіндустріального інформаційного суспільства. Науковою школою проф. Рибалкіна В.О. розроблено оригінальну концепцію пофазної макро- і мікроструктури системи виробничих відносин суспільного відтворення.
Наукова школа, заснована відомим українським вченим-практиком, д.е.н., професором Засанським В.В. досліджує проблеми забезпечення економічної безпеки держави, боротьби з корупцією, запобігання злочинам у сфері роздержавлення та приватизації, детінізації економіки; забезпечення банківської безпеки; антикризовий менеджмент; методи протидії фінансовій злочинності, порушенням у банківській системі України, фінансовій системі України; механізми протидії тінізації ринку банківських послуг та цінних паперів.
Наукові конференції
Щороку колектив кафедри організовує та проводить на базі кафедри Всеукраїнську науково-практичну конференцію з актуальних проблем розвитку економічної думки та економічної теорії, забезпечення економічної безпеки держави та підприємств, формування та здійснення економічної політики. Традиційно в конференціях беруть участь видатні вітчизняні вчені-економісти, молоді науковці та студенти.
Викладачі кафедри також беруть активну участь у міжнародних симпозіумах, конгресах, наукових і науково-практичних конференціях та круглих столах провідних наукових установ та навчальних закладів України та за кордоном. Зокрема, к.е.н., доцент Жаворонков В.О. є постійним членом міжнародного програмного комітету Міжнародної наукової конференції «Engineering. Technologies. Education. Security» (Болгарія) та Міжнародної наукової конференції «Innovations» (Болгарія). Жаворонков В.О. входить до редколегії міжнародних наукових журналів «Innovations» та «Science. Business. Society» (Болгарія).
Наукова робота зі студентами
Кафедра економічної теорії проводить такі види наукової роботи, як залучення студентів до:
- участі в науковій конференції кафедри з публікацією тез доповіді в Збірнику матеріалів конференції;
- участі в І етапі студентської олімпіади з «Економічної теорії»;
- участі в роботі наукового гуртка кафедри «Історія економіки та економічної думки».
Спеціальності кафедри маркетингу
На кафедрі підготовка фахівців проводиться за освітніми рівнями бакалавр і магістр
Термін навчання:
- бакалавра - 4 роки;
- магістра - 1,5 рік;
Спеціальності кафедри маркетингу
Освітній ступінь «Бакалавр»
Галузь знань |
Спеціальність |
Освітньо-професійна програма (спеціалізація) |
||
Код |
Назва |
Код |
Назва |
|
07 |
Управління та адміністрування |
075 |
Маркетинг |
Маркетинг
Електронний маркетинг |
Освітній ступінь «Магістр»
Галузь знань |
Спеціальність |
Освітньо-професійна програма (спеціалізація) |
||
Код |
Назва |
Код |
Назва |
|
07 |
Управління та адміністрування |
075 |
Маркетинг |
Маркетинг
Міжнародний маркетинг |
Абітурієнту кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки
ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ:05 «СОЦІАЛЬНІ ТА ПОВЕДІНКОВІ НАУКИ» Спеціальність: 051 «Економіка» ОПП: «Економічна кібернетика», «Цифрова економіка», "Міжнародна економіка" Форма навчання: денна, заочна Освітній рівень:
Термін навчання :
|
ЗАПРОШУЄМО ОТРИМАТИ ВИЩУ ОСВІТУ НА КАФЕДРІ ЕКОНОМІЧНОЇ КІБЕРНЕТИКИ!
ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПЕЦІАЛЬНОСТІ ЕКОНОМІЧНА КІБЕРНЕТИКА, МІЖНАРОДНА ЕКОНОМІКА ТА ЦИФРОВА ЕКОНОМІКА
За консультаціями звертайтесь за адресою: Україна, 03058, м. Київ, проспект Космонавта Комарова, 1
Кафедра бізнес-аналітики та цифрової економіки:
Корпус 2, поверх 3, кімн. 2.300
Тел.: 406-77-90
Read more: Абітурієнту кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки
Наукові роботи кафедри логістики
Кафедра логістики позиціонує себе як навчально-науковий комплекс, а тому приділяє значну увагу науковим дослідженням з наступних проблем:
- Логістизація національної економіки: стратегічні та освітньо-інноваційні імперативи
- інтеграційні процеси на повітряному транспорті;
- комерційна робота на повітряному транспорті;
- теоретичні і прикладні проблеми логістики;
- транспортна логістика (мультимодальна логістика);
- логістика транспортно-складських комплексів;
- логістичний інжиніринг бізнес-процесів підприємств;
- техніко-економічне обґрунтування створення логістичних центрів;
- управління ланцюгами поставок;
- логістичний консалтинг.
Кафедральна НДР за № держ.реєстрації 0116U006906, термін виконання: з 01.01.2015 р. по 30.12.2020 р. «Стратегія формування транспортно-логістичних кластерів в Україні»
Історія кафедри маркетингу
Керуючись нормативними документами з розвитку освіти України та освітньою орієнтацією НАУ, кафедра маркетингу, яка входить до факультету економіки та бізнес-адміністрування, веде підготовку здобувачів вищої освіти з освітньо-професійних програм «Маркетинг», «Електронний маркетинг», «Міжнародний маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» за трьома рівнями вищої освіти.
Кафедра заснована у 1974 році як кафедра матеріально-технічного забезпечення та обліку. З часу свого заснування кафедра неодноразово реорганізовувалася й змінювала свою назву: кафедра планування виробництва та матеріально-технічного забезпечення (1984), кафедра застосування авіації в народному господарстві (1986), кафедра маркетингу та ресурсозабезпечення (1996), кафедра маркетингу (2016).
Кафедру в різні роки очолювали видатні науковці: професор Полунов В.Я. (1974-1984), професор Кулаєв Ю.Ф. (1984-1989), професор Лапшов В.Ф. (1989-1996), професор Мова В.В. (1996-2000), академік НАН України, професор, доктор економічних наук Геєць В.М.(2000-2010). професор Загорулько В.М. (2010 по 2016), професор Смерічевський С.Ф. (2016-2021). З 2021 року завідувачем кафедри є доктор економічних наук, професор Князєва Т.В.
Навчальний процес на кафедрі забезпечують 27 штатних науково-педагогічних працівників, серед яких 2 доктори наук, професори; 3 доктора наук, доцента; 17 кандидатів наук, доцентів, 3 старших викладача та 2 асистента. У навчальному процесі на кафедрі маркетингу використовується спеціалізований кабінет оснащений комп’ютерною технікою.
Головним завданням кафедри є організація та здійснення на високому рівні освітньої, методичної та наукової роботи з закріплених за кафедрою навчальних дисциплін, проведення організаційної роботи серед здобувачів вищої освіти, проведення наукових досліджень за профілем кафедри, підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та підготовка науково-педагогічних працівників вищої кваліфікації.
Випускники кафедри економічної кібернетики
Наша спеціальність передбачає отримання базової економічної підготовки на такому ж рівні, як і економісти інших спеціальностей, проте в області математичної та комп”ютерної освіти значно випереджує їх.
Тому наші випускники виконують аналітичні роботи в економічних, економіко-виробничих, фінансових системах, банківському і страховому бізнесі, а також в науково-дослідних і навчальних закладах, інформаційно-обчислювальних і аналітичних установах та інших органах управління для розв’язання задач в області прогнозування, планування, фінансів, бухгалтерського обліку, комерції, маркетингу, менеджменту, статистики, демографії, соціології, розробки і експлуатації інформаційних систем управління і систем підтримки прийняття рішень, створення програмних продуктів, підготовки кадрів економістів та інших, направлених на вирішення соціально-економічних проблем.
Діапазон посад, на яких працюють випускники з дипломом спеціальності «Економічна кібернетика», надзвичайно широкий, зокрема, це:
- економіст - аналітик фінансово – економічних установ,
- системний аналітик, розробник інформаційних систем у різних галузях економіки,
- керівник аналітичного центру з обробки економічної, фінансової та облікової інформації,
- керівник малого підприємства,
- директор інформаційної служби,
- віце-президент фірми з інформаційних технологій,
- викладач економічних дисциплін та інформатики,
- керівник ІТ-підрозділу,
- менеджмент-консультант та консультант з інформаційних технологій,
- керівник підрозділу комп’ютерних послуг,
- керівник фінансово-економічної служби,
- адміністратор комп’ютерної мережі,
- адміністратор бази даних,
- аналітик з комп’ютерних систем і комп’ютерних комунікацій.
Наукові роботи кафедри маркетингу
Наукова робота кафедри є невід’ємною складовою навчального процесу. Працюючи над дисертаційними роботами, науковими статтями, готуючись до виступу на конференціях, викладачі підвищують свій науковий потенціал, вдосконалюють знання, підвищують рівень викладацької майстерності, засвоюють новітні інтерактивні технології викладання спеціальних дисциплін, що дає змогу більш чітко та послідовно викладати лекційний та практичний матеріал.
На кафедрі проводиться значна робота по вихованню майбутніх фахівців, розвитку духовних і моральних якостей здобувачів, впевненості у майбутньому. Особливості діяльності кафедри насамперед полягають у науково-дослідній роботі.
Кафедра маркетингу здійснює наукову роботу за такими основними напрямами:
- виконання держбюджетних науково-дослідних робіт:
- «Теоретико-методологічне забезпечення формування впливу соціальних мереж на просування в комплексі електронного маркетингу» (№ 0122U200385)
Науковий керівник: Ярмолюк О.Я., к.е.н., доцент
Відповідальні виконавці: Борисенко О.С., к.е.н., доцент, Фісун Ю.В., к.е.н.
Термін виконання: 04.2022-12.2023;
- «Розвиток теорії та методології інноваційних маркетингових технологій в глобальному цифровому просторі» (№ 0121U113150)
Науковий керівник: Князєва Т.В., д.е.н., доцент
Відповідальні виконавці: Шевченко А.В., к.е.н., доцент, Полоус О.В., д.е.н., доцент.
Термін виконання: 10.2021-06.2023;
- «Інструментарій маркетингового забезпечення розвитку концепції зеленої економіки» (№ 0120U100123)
Науковий керівник: Смерічевський С.Ф., д.е.н., професор.
Відповідальний виконавець: Радченко Г.А., к.е.н., доцент.
Термін виконання: 01.2020-12.2022;
- «Маркетингове забезпечення управління розвитком території в умовах євроінтеграційних процесів» (№ 0119U103194)
Науковий керівник: Смерічевський С.Ф., д.е.н., професор.
Відповідальний виконавець: Сібрук В.Л., к.е.н., доцент.
Термін виконання: 10.2019-06.2021;
- «Розвиток теорії та методології інноваційного маркетингу на основі концепції холістичного маркетингу» (№ 0119U103672)
Науковий керівник: Смерічевський С.Ф., д.е.н., професор.
Відповідальні виконавці: Колесник М.В., к.е.н., доцент, Шевченко А.В., к.е.н., доцент.
Термін виконання: 10.2019-06.2021;
- Інституційне забезпечення формування конкурентних стратегій підприємств на засадах соціально-відповідального маркетингу (№ 94/11.01.03)
Науковий керівник: Смерічевський С.Ф., д.е.н., професор.
Відповідальні виконавці: Колесник М.В., к.е.н., доцент, Сібрук В.Л., к.е.н., доцент.
Термін виконання: 10.2017–06.2019.
- Теоретико-методологічні основи розвитку маркетингу територій в умовах децентралізації управління (№ 24/11.01.03)
Науковий керівник: Смерічевський С.Ф., д.е.н., професор.
Відповідальні виконавці: Колесник М.В., к.е.н., доцент, Сібрук В.Л., к.е.н., доцент.
Термін виконання: 10.2017–06.2019.
- Забезпечення еколого-відповідального маркетингу в умовах децентралізації управління (№ 42/11.01.03)
Термін виконання: 09.2017–06.2019.
Науковий керівник: Князєва Т.В., д.е.н., доцент
Відповідальний виконавець: Князєва Т.В., д.е.н., доцент
- підготовка здобувачів вищої освіти за третім (освітньо-науковим) рівнем вищої освіти для здобуття наукового ступеня доктора філософії;
- видання монографій та наукових статей, підручників і навчальних посібників;
2021-2022 н.р. |
2020-2021 н.р. |
2019-2020 н.р. |
2018-2019 н.р. |
|
Кількість наукових публікацій (всього) |
105 |
101 |
85 |
57 |
- монографій |
9 |
12 |
7 |
4 |
- у виданнях, зареєстрованих у Scopus, Web of Science |
13 |
5 |
15 |
2 |
- у закордонних наукових виданнях, які входять в до міжнародних реферованих баз даних |
2 |
4 |
4 |
|
- у фахових виданнях України, які входять в до міжнародних реферованих баз даних |
17 |
19 |
18 |
|
- у фахових виданнях України, які НЕ входять в до міжнародних реферованих баз даних |
1 |
- |
4 |
22 |
- інші публікації (матеріали конференцій, семінарів, тощо) |
70 |
61 |
37 |
29 |
- участь викладачів кафедри у міжнародних, всеукраїнських та міжвузівських конференціях;
- наукова співпраця з провідними підприємствами та бюджетними установами;
- участь у міжнародних семінарах та стажування викладачів кафедри в провідних навчальних закладах України та за кордоном;
- залучення обдарованої студентської молоді до наукової роботи: публікації студентів у наукових збірниках (статті);
- участь студентів у конкурсах, олімпіадах, кейсах, тощо.
На кафедрі маркетингу, йдучи шляхом задоволення потреб студентів в прагненні до творчої наукової діяльності, працює науково-дослідний гурток «Управління розвитком інструментів маркетингу в умовах цифровізації», який має сформувати у молодих фахівців-маркетологів зацікавленість до творчих наукових досліджень, навчити володінню ефективними методами науково-дослідної роботи.
Самостійні творчі дослідження студентів лежать в основі пошукової діяльності науково-дослідної роботи, під керівництвом кваліфікованих доцентів та професорів кафедри, які допомагають здобувачам навчатися елементам науково-дослідницької діяльності та організовувати наукову творчість.
Завданнями науково-дослідної роботи студентів кафедри маркетингу є, насамперед, розвиток вмінь пошукової діяльності, творчого розв’язання наукових завдань, формування вмінь застосування методів наукових досліджень на практиці.
В рамках роботи науково-дослідного гуртка «Управління розвитком інструментів маркетингу в умовах цифровізації» здійснюється підготовка студентів до участі у наукових на навчальних заходах: конференціях, олімпіадах, різноманітних конкурсах студентських наукових робіт, рекламних конкурсах, конкурсах стартапів тощо. Протягом навчального року члени науково-дослідного гуртка залучаються до організації та участі в круглих столах, форумах, конференціях, конкурсах студентських наукових робіт, зустрічах з провідними фахівцями-практиками тощо.
Результати наукових досліджень проходять апробацію у вигляді публікацій в наукових збірниках, в публікаціях та доповідях на Міжнародних та Всеукраїнських науково-практичних конференціях.
Кафедра відповідає за фахове наукове видання «Проблеми системного підходу в економіці» (головний редактор – д.е.н., проф. Смерічевський С.Ф., публікується 4 рази на рік).
Контакти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки
м. Київ, пр-т Л. Гузара, 1, корп. 2, кім. 402, 301
|
|
Тел.: 0444067705, 406-77-90; 406-78-10
|
|
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
|
|
telegram bot: @naubadebot | |
Наш TikTok: economics_feba | |
Наш Instagram: economics_feba |
Read more: Контакти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки