12-13 квітня 2018 р. в м. Познань (Польща) відбулась Міжнародна науково-практична конференція «Управління інноваціями в маркетингу: сучасні тренди і стратегічні імперативи», що була організована кафедрою маркетингу ФЕБА спільно з Познанською вищою шк

16 April 2018, 12:00 am Written by 
Read 1270 times Last modified on Wednesday, 30 May 2018 06:54

12-13 квітня 2018 р. в м. Познань (Польща) відбулась Міжнародна науково-практична конференція «Управління інноваціями в маркетингу: сучасні тренди і стратегічні імперативи», що була організована кафедрою маркетингу ФЕБА спільно з Познанською вищою школою педагогіки та адміністрації ім. Мешка I та AMIntegrator Group.

Участь у конференції взяли представники з 4 країн світу та 132 наукових, науково-дослідних, фінансових установ, урядових, громадських структур та представники бізнесу.

Обговорювались актуальні питання стратегічного маркетингового управління, впровадження медіамаркетингу як інноваційного напряму маркетингових комунікацій компаній, а також взаємозв’язок інтерактивного маркетингу та інформаційної логістики в системі транскордонного співробітництва.

Під час зустрічі проректор університету Познанської вищої школи педагогіки та адміністрації ім. Мешка I подякував за плідну співпрацю представникам кафедри маркетингу Національного авіаційного університету.

За результатами роботи конференції було прийнято рішення щодо публікацію спільної монографії. Наступна зустріч планується восени.

Rate this item
(0 votes)

Leave a comment

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.