Кафедра Маркетингу

Кафедра Маркетингу (63)

22 листопада 2022 р. відбулось засідання Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти на якому ухвалено рішення про акредитацію освітньо-професійної програми «Міжнародний маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти, галузі знань 07 Управління та адміністрування, спеціальності 075 «Маркетинг» (гарант ОПП – к.е.н., доцент Анна ШЕВЧЕНКО) та надано сертифікат про акредитацію № 3638 терміном дії до 01.07.2028 р.

14 листопада на засіданні кафедри маркетингу ФЕБА НАУ було запропоновано для обговорення питання щодо перегляду та наповнення каталогу вибіркових дисциплін для здобувачів першого бакалаврського рівня вищої освіти на 2023-2024 н.р.

Ми теж дистанційно! Але в цьому році вирішили зустрітися в Zoom з друзями та колегами з кафедри маркетингу та туризму Маріупольського державного університету (м. Київ) та з кафедри маркетингу та бізнес-аналітики Донецького національного університету імені Василя Стуса (м. Вінниця) на круглому столі для обговорення сучасних тенденцій в маркетингу.

Надзвичайно насичена за рівнем емоцій, сліз від спогадів, хвилювань та вражень була онлайн зустріч з військовослужбовцем державної прикордонної служби, сержантом Ігорем Коротуном, який з 24 лютого, перебуваючи на службі, зустрічав ворожі атаки на першій лінії оборони Волновахи. Отримав тяжке поранення, відновлюється, та вже повернувся на службу.

Зустрічі майбутніх маркетологів з запрошеними фахівцями практиками – це завжди подія!

У Національному авіаційному університеті за наказом «Про призначення експертної групи» від 19 вересня 2022 року №356-Е  з 04 по 06 жовтня 2022 року Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти  проводиться акредитаційна  експертиза у віддаленому (дистанційному) режимі за спеціальністю 075 «Маркетинг»  освітньої програми «Міжнародний маркетинг» за другим (магістерським) рівнем вищої освіти.

У Національному авіаційному університеті за наказом «Про призначення експертної групи» від 19 вересня 2022 року №356-Е  з 04 по 06 жовтня 2022 року Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти  проводиться акредитаційна  експертиза у віддаленому (дистанційному) режимі за спеціальністю 075 «Маркетинг»  освітньої програми «Міжнародний маркетинг» за другим (магістерським) рівнем вищої освіти.

Викладачі та здобувачі кафедри маркетингу всіх освітніх ступенів, приєдналися до форуму академічної доброчесності 2022, який організований Unicheck Україна та Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти, отримали корисну інформацію та корисні кейси для ефективного дотримання академічної доброчесності під час кризових ситуацій.

9 вересня 2022 р. в рамках циклу гостьових лекцій з практиками відбулася зустріч здобувачів вищої освіти всіх рівнів спеціальності «Маркетинг» з Максимом Волошиним на тему «Комерційна діяльність авіакомпаній»

СЕРТИФІКАТ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ ОСВІТНЬО-НАУКОВОЇ ПРОГРАМИ МАРКЕТИНГ


Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти в результаті розгляду акредитаційної справи винесла позитивне рішення та надало сертифікат про акредитацію освітньо-наукової програми 075 Маркетинг третього освітньо-наукового рівня, рівень вищої освіти – Доктор філософії, галузь знань – 07 Управління та адміністрування, спеціальність – 075 Маркетинг (гарант ОНП - завідувач кафедри Князєва Тетяна В'ячеславівна).

Плідна робота з підготовки всіх етапів процесу акредитації колективом кафедри, здобувачами, стейкголдерами під час суворих карантинних обмежень та опрацювання експертної групи, розгляд справи галузевою експертною радою Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти в умовах воєнного стану надали можливість готувати здобувачів та захищати їм свої наукові дослідження на кафедрі маркетингу НАУ до 2027 року здобувачів


___
Разом до Перемоги та відбудови міцної, незалежної держави зі сталим розвитком