Версія для друку

ІІ місце на конкурсі маркетингових ідей!

23 травня 2025, 10:49 am Автор 
Прочитано 58 разів Останнє редагування Неділя, 01 червня 2025 10:59

З гордістю ділимося перемогою наших здобувачів кафедри маркетингу Державного університету «Київського авіаційного інституту» (КАІ) на ІІІ Міжуніверситетському студентському конкурсі "Ярмарок маркетингових ідей" за напрямком «Екологічний проект»!

Команда здобувачів, Анжеліка Титаренко та Головченко Наталія, що навчаються за освітньо-професійною програмою Електронний маркетинг, здобули ІІ місце з проєктом ІТ-продукту "Quick Recipe".

Проєкт було розроблено в рамках вибіркової дисципліни Agile-маркетинг та в рамках проходження курсу на платформі Genesis "Створення та розвиток ІТ-продукту".

"Quick Recipe" – це мобільний додаток, який пропонує зручне рішення для щоденного приготування їжі на основі наявних продуктів. Він сприяє реалізації ідей екологічності, адже мінімізується кількість зайвих продуктів, що купуються, і, як наслідок, зменшує обсяг харчових відходів та пакування економії часу, зменшенню харчових відходів та формуванню корисних звичок.

Під час онлайн захисту проєкту від журі було багато питань та загалом від аудиторії схвальних відгуків і навіть запитів на придбання продукту!

Вітаємо наших креативних і рішучих здобувачів та доцента кафедри Ганну Радченко за якісну підготовку учасників та бажаємо нових перемог, амбітних проєктів і професійного зростання!

 

 

 

 

 

Оцініть матеріал!
(0 голосів)
Чернишов Олександр Юрійович

Останні з Чернишов Олександр Юрійович