Майбутнє після навчання. Карʼєрний шлях та сучасні інструменти маркетолога для побудови бізнесу

29 February 2024, 10:24 am Written by 
Read 634 times Last modified on Thursday, 29 February 2024 10:28

Як завжди неймовірно надихаючим настроєм були заряджені учасники гостьової лекції з Product manager в Infocus company Анною Петренко.

Окрім того, що пані Анно випускниця НАУ, вона ще входить до складу ради роботодавців ФЕБА. По численним запитам від здобувачів кафедри маркетингу з цієї зустрічі ми розпочинаємо цикл гостьових лекцій, які будуть цікаві здобувачам ОПП «Електронний маркетинг» та «Маркетинг», які обрали дисципліни вибіркового блоку, пов`язані з agile-маркетингом, роботою РМ команди, інструментам маркетингових досліджень, управлінням споживчим досвідом.

Під час зустрічі панувала дружня атмосфера, наша чудова гостя побудувала розмову в неформальному стилі ретроспективної розповіді про свій шлях кар`єрного зростання з акцентами на ключові складові успіху, серед яких були зазначені навички та компетенції, які були надбані безпосередньо в процесі навчання на магістерському рівні кафедри маркетингу та завдяки професійному педагогічному колективу. Такий формат зустрічі спонукав учасників ставити питання, цікавитися тонкощами сучасного бізнес середовища.

Безмежно вдячні пані Анні за мотивацію, заряд позитиву, вміння передати віру в себе та поштовх до саморозвитку. Час сплив дуже швидко, тому домовилися, що будемо чекатиме на наступну зустріч із наміченим запитом до спікера, так що слідкуйте за анонсами.

 

#маркетологинау

Rate this item
(0 votes)
Ярмолюк Олексій Ярославович

Оставляя комментарии - подумайте о нормах приличия.

Website: iem.nau.edu.ua

Leave a comment

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.