Проведення Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології»

10 March 2020, 11:25 am Written by 
Read 903 times Last modified on Tuesday, 28 April 2020 06:56

Кафедрою економічної кібернетики Факультету економіки та бізнес-адміністрування проведено 4-6 березня 2020 р. Міжнародну науково-практичну інтернет-конференцію «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології». Мета конференції полягала в науковій апробації результатів теоретичних і прикладних досліджень, які стосуються розробки та впровадження новітніх математичних методів та моделей в системи управління економічними процесами, з метою підвищення якості прийнятих управлінських рішень, моделювання складних систем різної природи, використання інформаційних технологій в умовах цифрової трансформації економіки України. Співорганізатори конференції: Aviation School of Engineering, RMIT University (Australia), Shantou University, (China), College of engineering, Zhejiang Normal University (China), University of Worcester (United Kingdom).

У конференції взяли участь понад 130 науковців, викладачів, аспірантів, магістрантів та студентів з навчальних і наукових закладів України та зарубіжжя.

З вітальним словом до учасників конференції звернулася декан факультету економіки та бізнес-адміністрування к.е.н., професор Петровська Світлана Володимирівна та завідувач кафедри економічної кібернетики к.е.н., доцент Іванченко Надія Олександрівна.

У засіданні секцій з доповіддю про тенденції реформування господарського законодавства України з урахуванням вектору цифрової трансформації виступив доктор юридичних наук, професор, професор кафедри права та методики викладання правознавства Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка Андрій Апаров. З доповідями виступили викладачі кафедри економічної кібернетики Дмитро Квашук та Олег Густера які презентували доповіді присвячені машинному зору та інтернет речам як основним факторам підвищення конкурентоспроможності  аграрних господарств України. Кандидат економічних наук, доцент Юрій Поканевич доповів кейс про інтернет-магазин одягу велих розмірів Plussize.com.ua. Про Big Data як інструмент оптимізації прямих продаж доповів директор відділу маркетингу продажів і лабораторій R&D Сергій Алпатов. Борис Демченко керівник проектів бізнес-аналітики Project manager, SOFTLIST розповів про особливості управління складними проектами.

Rate this item
(0 votes)

Leave a comment

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.