Цьогоріч Україна святкує свій 31 рік Незалежності!
Сьогодні свято Незалежності України набуло для кожного з нас особливого змісту та сенсу: наша країна бореться з ворогом, захищаючи свою Незалежність, захищаючи своє право на самовизначення, своє право на майбутнє, на життя.
З нагоди свята на нашій кафедрі відбулось заняття "Україна - це ми". Участь в заході взяли викладачі та студенти.
Про те, як починалась історія становлення України, проголошення її Незалежності студентам розказали викладачі.
Наші здобувачі освіти розповіли про свою волонтерську діяльність, друзів та родичів, які наближають нашу Перемогу.
Студентка Кравчуновська Анна активно допомагає громадській організації “Дай шанс”. Організація допомагає безпритульним тваринам у місті Слов'янську Донецької області. За цей час волонтерам вдалося збудувати майданчик для перетримки безпритульних тварин. Він працює і зараз, під час війни, під щоденними обстрілами та прямими загрозами ракетного удару.
Також вона закликала долучитись до допомоги усім небайдужим.
Студентка Сніжана Думбрава представила презентацію "Життя в умовах війни". Вона розповіла як справлятись зі стресом та емоціями.
Також студенти представили свої творчі напрацювання в умовах війни, які об'єднали всіх в одне ціле заради спільної мети - Перемоги!
Також зі студентами було обговорено питання майбутнього розвитку країни, економічного зростання та відновлення.
Інтерактивна лекція від польського професора для студентів факультету економіки та бізнес-адміністрування
20 квітня 2022 р. проф. Валері Окуліч-Козарин, доктор хаб., проф. National Louis University (Польща) в онлайн-форматі провів інтерактивну лекцію англійською мовою для студентів та аспірантів факультету економіки та бізнес-адміністрування на тему: «Порівняння світових систем економіки та управління». У заході взяли участь декан факультету, завідувачі кафедр та науково-педагогічні працівники.
Професор Валері Окуліч-Козарин з 2019 р. співпрацює з факультетом економіки та бізнес-адміністрування, бере участь у спільних заходах, а сьогодні в умовах російської агресії висловлює щиру підтримку українським студентам та колегам. На лекції професор презентував відмінності між західною та східною моделями управління, подискутував зі студентами щодо переваг й недоліків їх імплементації, обговорили перспективні напрямки розвитку економіки України.
Дякуємо зарубіжним колегам за підтримку України у ці важкі часи війни!
8 квітня 2022 р. на кафедрі відбулася лекція професора Гарі Літ (Сінгапур) для студентів та аспірантів на тему: «Від третього до першого світу: критичні уроки трансформаційної політики Сінгапуру».
Професор Гарі Літ висловив свою підтримку українським студентам та викладачам під час війни. Було розглянуто основні фактори та етапи трансформації економіки Сінгапуру, місце країни у глобальній економіці, а також зазначено можливості використання позитивного досвіду цієї країни для відновлення економіки України після нашої перемоги. Лекція мала надихаючий характер, з відзначенням сильних сторін та потенціалу України. Студенти та викладачі взяли активну участь у дискусії.
Проведення подібних лекцій із залученням зарубіжних фахівців є важливим чинником інтернаціоналізації вищої освіти в університеті. Особливо під час війни це є мотивуючим фактором підтримки студентів та викладачів світовою академічною спільнотою!
Вже другий місяць в Україні йде війна. Найстрашніша війна в новітній історії європейського континенту. І кожен українець працює на нашу перемогу як вміє і де тільки може.
Студенти нашої кафедри на залишаються осторонь. Частина пішла у кібервійска і громить ворога на інформаційному фронті, хтось плете маскувальні сітки, збирає кошти та розшукує по всьому світу спорядження для наших героїв, а хтось просто годує захисників та піклується про близьких.
Так, Альона Бобошко (гр. ЕМ-321Ба) разом з друзями на базі школи, у якій навчались, самоорганізувалися та готують їжу для територіальної оборони м. Києва, збирають гроші через соціальні мережі та забезпечують вояків необхідними ліками, засобами гігієни та одягом. Наші студенти взяли шефство над старенькими та самотніми людьми, допомагають їжею, ліками та просто добрим словом. Як каже Альона: «Дізналися що де і як. Так і працюємо…».
Отакі вони наші найкращі. Ми пишаємось вами. Все буде Україна!
НАУ на міжнародній студентській арені
Незважаючи на вкрай напружену ситуацію у нашій країні, студенти Національного авіаційного університету не падають духом та гідно представляють Україну на міжнародній студентській арені. У цей час триває навчання студентки факультету економіки та бізнес-адміністрування групи КБ-110М (кафедра бізнес-аналітики та цифрової економіки) Волощук Дарії по програмі академічної мобільності Erasmus+ на факультеті електронної інженерії в Еллінському Середземноморському університеті – HMU (Крит, Греція) протягом парного семестру 2021/2022 навчального року.
Згідно із європейською освітньою системою загальна кількість ECTS-кредитів повинна бути не менше 30 ECTS. Навчання відбувається англійською мовою за змішаною системою: частина обраних предметів викладається дистанційно із залученням викладачів з інших університетів-партнерів HMU, інша частина – в аудиторіях університету із дотриманням усіх карантинних норм. Протягом першого місяця навчання є можливість змінювати свій навчальний план, обираючи дисципліни відповідно до своїх знань та можливостей. Зараз доволі невелика кількість студентів по обміну навчається у даному університеті, тому пари відбуваються дуже продуктивно із максимальним залученням у навчальний процес. Наша студентка зізнається, що у її навчальному плані присутня дисципліна, на якій вона один на один із викладачем, тому байдикувати не вдається.
Два роки тому Дарія також брала участь у програмі академічної мобільності Erasmus+, навчаючись в університеті Іспанії. «Erasmus+ – це найкраще, що коли-небудь траплялося у моєму житті. Перш за все, це безцінний досвід, розширення кола спілкування, адже за період обміну зустрічаєш та знайомишся із студентами з усього світу, можливість пізнати культуру країни, а також покращити іноземну мову, ба більше, розпочати вивчення ще однієї» – розповідає Дарія.
Ми пишаємося нашою студенткою та бажаємо подальших успіхів!
Математичні аспекти демократії.
В рамках проведення декади природничих наук, 11 лютого 2022 року ліцеїсти Фахового коледжу інженерії та управління НАУ зустрілися з доцентом кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки Національного авіаційного університету Лещинським Олегом Львовичем. Тема зустрічі «Математичні аспекти демократії»
Виявляється, математика з давніх давен досліджує процес виборів. І, якщо озброїтися сучасною математичною базою, успіх передбачення гарантовано. Тут і функціональний аналіз, і математична статистика, і дискретна математика, і теорія ймовірності. Тобто науки, якими опікується кафедра бізнес-аналітики та цифрової економіки НАУ і, зокрема, наш поважний гість.
Тема виборів, яку розглядав Олег Львович, зацікавила всіх присутніх. А висновки слухачів були і математичними, і філософськими. Отже, правильний вибір неможливий без аналітичних досліджень ні в науці, ні в житті. І саме математика – не лише основа будь якої фундаментальної науки, а й невід’ємна частина нашого сьогодення.
Всіх бажаючих пізнати таємниці управління за допомогою математики чекають на кафедрі бізнес-аналітики та цифрової економіки Національного авіаційного університету.
Оргкомітет має приємну нагоду запросити Вас на Міжнародну науково-практичну інтернет-конференцію «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології», яка відбудеться 2-4березня 2022 року на базі кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки Національного авіаційного університету.
- Моделі та методи бізнес-аналітики в задачах управління економічними системами.
- Глобалізація світової економіки: проблеми та шляхи їх вирішення
- Сучасні цифрові технології в бізнес-середовище
Іванов О.А., кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки, Національний авіаційний університет
В роботі досліджено… Під впливом глобальної економічної кризи у 2014 р. продовжилася започаткована у 2016 р. тенденція до погіршення економічних показників України. [… текст…] Список використаних джерел: 1.… |