Новини кафедри маркетингу

Новини кафедри маркетингу (43)

Продуктивне завершення робочого тижня для студентів та викладачів кафедри маркетингу НАУ було прикрашене яскравою подією - онлайн зустрічі з Marketing & Digital Sales Manager швейцарської компанії NEMIS Technologies пані Аліною Богдан.

Аліна дипломований спеціаліст з маркетингу і має 8+ років досвіду в ІТ-сфері, 4+ роки досвіду в маркетингу в різноманітних секторах, включаючи ІТ та біотехнології, а також досвід роботи з міжнародними брендами на ринку DACH (Німеччина, Австрія, Швейцарія), Україна, Велика Британія та США.

Неймовірно захоплююча та жива вся багаточисельна аудиторія майстер класу брала участь в обговореннях кейсів, запропонованих пані Аліною, знайомилася з прикладами фреймворків у реальних ситуаціях під час реалізації моделей CJM.

Такий інтерактивний формат зустрічі був цікавим не лише здобувачам ОПП «Електронний маркетинг», які наразі опановують освітню компоненту Customer experience «Управління споживчим досвідом», а й усім учасникам, у тому числі викладачам, які не залишилися осторонь та долучилися до обговорень!

Маркетинг – це пристрасть на все життя! Кожного разу ми знаходимо підтвердження цьому у таких розширених форматах спілкування та обміном думками та досвідом, про що також зазначила пані Аліна, а у відповідь отримала запрошення на наступний майстер клас від аудиторії під гучні аплодисменти!

 Традиційний формат зустрічей «Гостьова лекція» з практикуючими спеціалістами для кафедри маркетингу реалізується за ініціативою, безпосередньою участю та інформаційною підтримкою голови ради роботодавців ФЕБА Станіслава Заводовського.

 

#маркетологінау

У сучасному світі однією з найпоширеніших форм розвитку конфлікту у групах здобувачів є булінг.

В учбовому закладі викладач – саме та людина, яка знаходиться щонайближче до студентів. Тому саме йому необхідно бути особливо уважним, не допускаючи цькування або, якщо вже пізно, вчасно його зупиняти. Булінг не виникає з нізвідки, оскільки багато що залежить від середовища, в якому відбувається освітній процес. Тому так важливо забезпечення у студентському колективі атмосфери співпраці, взаємоуваги, довіри уваги один до одного.

21 вересня Ольгою Криворучком було проведено тематичний семінар в онлайн форматі для викладачів, наставників академічних груп та здобувачів кафедри маркетингу 

Поняття булінг як негативне соціально-психологічне явище вважається досить новим. Причиною конфліктів у вищому навчальному закладі стають різне соціальне положення, світогляд, життєві цінності, особиста неприязнь, національні та культурні особливості, а також психічна напруга, пов'язана з труднощами адаптації, а також різні етичні та психологічні норми поведінки людей. Проблема булінгу залишається відкритою, доки не буде встановлено систему активних та ефективних способів припинення травлі та її виявлення.

Боротися з буллінгом наодинці дуже складно. Подолання цькування та травлі припускає роботу зі всією соціальною средою. Без роботи всього колективу, здобувачів та викладачів, допомоги кваліфікованого психолога в цьому випадку не обійтися.

15 вересня 2023 року відбулося розширене засідання кафедри маркетингу, на якому обговорювалися наукові досягнення здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг». Аспіранти прозвітували про виконання навчальної складової, результати наукових добутків за звітний період та определили напрями подальших досліджень на теми досліджень.

Завідувач кафедри та гарант освітньо-наукової програми «Маркетинг» Тетяна Князєва відзначила актуальність і результативність плодотворної наукової роботи здобувачів та окреслила основні нормативні зміни, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України з питань підготовки та атестації здобувачів наукових ступенів.

Для кожного українця, більшою чи меншою мірою життя змінилося в один день –  24 лютого 2022 року. Тривожність, невизначеність у завтрашньому дні, переживання за рідних та друзів тримають нас у стані постійного стресу протягом усього періоду ведення воєнних дій на території нашої країни. І впоратися з цим стресом під силу далеко не кожному. 

Війна в Україні триває вже не перший рік, і кожен день, який проживають наші громадяни, є стресовим для них. Це стосується всіх: і військовослужбовців, і жителів окупованих регіонів, і тих, кому пощастило жити у відносно спокійних областях, і переселенців та біженців. 

Стрес під час війни так чи інакше не обминає стороною шкірного людини, хоча його сила, інтенсивність і наслідки для психіки та фізичного здоров'я можуть відрізнятися.

Питання про те, як подолати стрес під час війни, сьогодні турбує кожного українця, саме тому психолог відділу роботи зі студентами Національного авіаційного університету Шуляк Олена Олександрівна провела тематичну зустріч зі студентами та викладачами кафедри маркетингу та надала корисні поради, які допоможуть упорядкувати психологічний стан і навчитися боротися зі стресом під час війни, яким би непростим завданням це не здавалося.

 Повністю позбутися стресу під час війни навряд чи вдасться, але якщо піклуватися про себе, своїх близьких, про своє ментальне та фізичне здоров'я, то буде значно легше пережити всі випробування цього тяжкого періоду.

З вірою у Переможний світ!

#маркетологінау

 

11 травня спільнота кафедри маркетингу відвідала гостьову лекцію  практика Ірини Руденко,  продакт-менеджерки молодого українського  бренду косметики sense education (створеного під час повномасштабного етапу війни), яка має досвід роботи в арома-брендингової агенції Ol.factory та косметичному бренді NATURE.med. 

 

8 травня розпочалась вступна кампанія на другий (магістерський) рівень вищої освіти і тому кафедра маркетингу за проханням здобувачів 4 року навчання провела з ними зустріч щодо особливостей цьогорічного вступу.

На кафедрі маркетингу відбувся перший захист аспіранта – випускника 4 року навчання за освітньо-науковою програмою «Маркетинг», акредитацію якої успішно пройдено на початку 2022 року.

 6.03.23. була проведена година корпоративної культури с групою МР-221Б. Наставник О. Криворучко познайомила здобувачів з історією життя славетної української громадської діячки і меценатки МИЛОРАДОВИЧ Єлизавети Іванівни.

Полтавщина породила чимало ініціативних, талановитих, вольових жінок, котрі збагатили українську історію і культуру. Колоритною постаттю на громадсько-культурному тлі 60-70-хх років ХІХ ст. була «провісниця волі» Єлизавета Милорадович із роду Скоропадських, представниця української аристократичної еліти.

Е. Милорадович відіграла велику роль в заснуванні та розвитку найбільших культурно-наукових організацій українців.  Багато років перебувала під наглядом царських властей, які підозрювали її в діяльності, спрямованій на реставрацію гетьманскої влади в Україні.

 

 

Листопад багатий на перемоги наших студентів, а не тільки відзначився форс-мажорними обставини.

Вітаємо з перемогою у VІ Всеукраїнському конкурсі студентських проектів «ВІД ІДЕЇ ДО УСПІХУ» Олександра Малукала  та  Ігоря Апончука,  здобувачів другого рівня вищої освіти ОС «Магістр» спеціальності «Маркетинг» ФЕБА та їх наукового керівника - доцента кафедри маркетингу Ганну Радченко, які командою представляли Національний авіаційний університет та посіли почесне ІІ місце!