Новини кафедри маркетингу (54)
Презентації дисциплін вибіркового компоненту для здобувачів ОПП «Маркетинг», ОПП «Електронний маркетинг» на 2022-2023 н.р.
5 лютого 2022, 9:57 am Автор Ярмолюк Олексій ЯрославовичВ рамках реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти в Національному авіаційному університеті відповідно до нормативних документів університету з використанням автоматизованої системи (АС ФІОТ) для здобувачів першого рівня вищої освіти 1-3 курсів ОПП «Маркетинг», ОПП «Електронний маркетинг» на 2022-2023 н.р. обрання вибіркових дисциплін здобувачами вищої освіти відбувається у порядку, визначеному останнім абзацом п. 2.2 Положення про формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувача вищої освіти в Національному авіаційному університеті.
З 26 по 28 січня відбудеться акредитаційна експертиза освітньо-наукової програми «Маркетинг» (ID у ЄДЕБО 49905) в Національному авіаційному університеті
19 січня 2022, 8:55 pm Автор Ярмолюк Олексій ЯрославовичПРОГРАМА
проведення акредитаційної експертизи із використанням технічних засобів відеозв’язку
в Національному авіаційному університеті
за спеціальністю «075 Маркетинг» освітньо-наукової програми «Маркетинг»
(ГО у ЄДЕБО 49905) за третім рівнем вищої освіти
Програма онлайн експертизи ОНП Маркетинг.pdf
Розширене засідання кафедри маркетингу ФЕБА щодо реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня Національного авіаційного університету
4 січня 2022, 8:38 am Автор Ярмолюк Олексій Ярославович30 грудня 2021 року на розширеному засіданні кафедри маркетингу ФЕБА із запрошеними здобувачами вищої освіти ОС «Бакалавр» та стейкголдерами з метою виконання вимог щодо реалізації індивідуальної освітньої траєкторії в НАУ та вільного вибору здобувачами вищої освіти переліку дисциплін для формування каталогу вибіркових навчальних дисциплін фахового вибору для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійних програм «Маркетинг» та «Електронний маркетинг» за спеціальністю 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» на 2022-2023 навчальний рік було проведено обговорення та затвердження переліку дисциплін для подальшого внесення в систему АСФІОТ для ОС «Бакалавр».
Протягом листопада відбулася серія онлайн-зустрічей студентів 2-го курсу денної форми навчання групи МА-224 Ба Освітньо-професійної програми «Маркетинг» з представницею компанії Google (Senior Digital Account Executive at Google Ads products Departme
2 грудня 2021, 9:06 pm Автор Ярмолюк Олексій ЯрославовичПротягом листопада відбулася серія онлайн-зустрічей студентів 2-го курсу денної форми навчання групи МА-224 Ба Освітньо-професійної програми «Маркетинг» з представницею компанії Google (Senior Digital Account Executive at Google Ads products Department) Черіковською Н.В. (Master – SAN, University of Social Science, Warsaw, Poland) на тему «Актуальність E-mail marketing у діджитал середовищі».
Студентська наука та діяльність наукових гуртків кафедри маркетингу
24 листопада 2021, 10:45 am Автор Ярмолюк Олексій Ярославович23 листопада 2021 року здобувачка вищої освіти 2 курсу бакалаврату спеціальності «Маркетинг», освітньо-професійної програми «Електронний маркетинг» Наталя Котовська під науковим керівництвом доцента кафедри маркетингу Ірини Салькової взяла участь та виступила з науковою доповіддю у пленарному засіданні на тему «Форми аутсорсингу та їх характеристика» на Всеукраїнській науково-практичній студентській конференції «Економіка, управління та право: досвід, проблеми та перспективи», що проходила на базі Вінницького національного аграрного університету.
Свято маркетингу! День маркетолога 2021
28 жовтня 2021, 8:23 am Автор Ярмолюк Олексій ЯрославовичНавіть якщо цього року немає можливості відсвяткувати День маркетолога разом в стінах університету, ми його святкували "ВіртуальноРазом".
Більш ніж 250 учасників цьогорічного онлайн свята кафедри Маркетингу НАУ, привітання, посмішки і відчуття радості.
Ми пишаємося талантами нашої молоді – студенти, які самі підготували реліз свята, міксували зняті власноруч відеороліки, музику, анімовані кадри, записаний власний вокал. Під час онлайн заходу передивились спогади про святкування минулих років, де власними руками малювали "нерукотворні" шедеври, скористалися віртуальною дошкою та залишили автографи на згадку майбутнім поколінням.
Кафедра маркетингу & НАБУ
12 жовтня 2021, 11:21 am Автор Ярмолюк Олексій ЯрославовичТільки уявіть: практичне заняття на екскурсії в НАБУ. Саме такий досвід отримали студенти 224А групи 12 жовтня!
Наші юні маркетологи дізналися про:
Кафедра маркетингу провела засідання секції «Інноваційні маркетингові технології в глобальному цифровому просторі» в рамках ІІ МНПК «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення»
21 жовтня 2021, 12:53 pm Автор Ярмолюк Олексій Ярославович21 жовтня 2021 року на факультеті Економіки та бізнес-адміністрування Національного авіаційного університету відбулась ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення».
Відповідність навчання вимогам - довіра всіх стейкхолдерів
11 жовтня 2021, 5:48 pm Автор Ярмолюк Олексій ЯрославовичЗ метою стимулювання підвищення рівня академічної доброчесності та якості наукових робіт здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти "Доктор філософії" (PhD) кафедрою маркетингу було запроваджено проведення семінару для формування культури академічної доброчесності в обсязі 3 годин. Здобувачі отримали грунтовні пояснення щодо нормативно-правового забезпечення охорони прав інтелектуальної власності, коректності представлення наукових результатів та цитування. Проведення семінарів планується на постійній основі, що сприятиме підтримці здобувачів на шляху до їх наукових результатів
Зустріч із представниками Normandie Innovation Marche Enterprise Consommation (NIMEC)
5 жовтня 2021, 4:17 am Автор Ярмолюк Олексій ЯрославовичЗа ініціативи адміністрації Факультету економіки та бізнес-адміністрування та за підтримки кафедри маркетингу 01.10.2021 відбулася офіційна зустріч із представниками NIMEC - професором Жоелем Бре Університету Кан (Нижня Нормандія), керівником наукової лабораторії NIMEC за регіоном Кан та професором Сонде Зуахі, професором Університету Руан, діючим Віце-президентом Французької асоціації маркетингу.