Дорожня карта проєкту. Гнучкість в процесі продуктової розробки в динамічних і кризових умовах

14 травня 2023, 4:28 am Автор 
Прочитано 144 разів Останнє редагування Вівторок, 16 травня 2023 04:35

11 травня спільнота кафедри маркетингу відвідала гостьову лекцію  практика Ірини Руденко,  продакт-менеджерки молодого українського  бренду косметики sense education (створеного під час повномасштабного етапу війни), яка має досвід роботи в арома-брендингової агенції Ol.factory та косметичному бренді NATURE.med. 

Тематика зустрічі «Roadmap створення продуктів. Гнучкість в процесі продуктової розробки в динамічних і кризових умовах» виявилася актуальною, викликала жвавий інтерес та багато питань у аудиторії. Учасники зустрічі зверталися до спікера за порадами щодо використання agile методологій у маркетингу, особливостей запуску стартапів під час воєнного стану та рекомендацій щодо диверсифікації ризиків.

Вдячні пані Ірині за приділений час, інформативну та грунтовну подачу свого досвіду та мотивацію учасників на подальший розвиток, можливість звертатися за професійними косультаціями. В свою чергу бажаємо вдалого запуску нового продукту та реалізації всіх маркетингових талантів наші гості.       

 

Оцініть матеріал!
(0 голосів)
Ярмолюк Олексій Ярославович

Оставляя комментарии - подумайте о нормах приличия.

Сайт: iem.nau.edu.ua

Прокоментувати:

Переконайтесь що ви заповнили усі поля, відмічені зірочкою (*). HTML код не допускається