Новини кафедри маркетингу

Новини кафедри маркетингу (55)

На ці та інші професійно-орієнтовані питання дізнались відповіді студенти 2 та 4 курсів англомовного проекту спеціальності "Маркетинг" під час відвідування рекламного агентства "Ahead International", яке успішно співпрацює з клієнтами з 2008 року!

13 вересня 2021 р. на кафедрі маркетингу проведено розширене засідання в змішаній формі (очна та дистанційна), на якому аспіранти спеціальності 075 "Маркетинг" звітували щодо виконання індивідуальних планів, відбулося обговорення дисертаційних робіт, що виконуються аспірантами. За результатами роботи підготовлений звіт до відділу аспірантури та докторантури НАУ

Запрошуємо на відкриту лекцію Максима Лазебника, генерального директора Всеукраїнської рекламної коаліції – найбільшого громадського об'єднання рекламної індустрії України. До складу ВРК входить більше 150 колективних членів, що працюють на рекламному ринку. Це лідери і найактивніші гравці рекламно-комунікаційного ринку, провідні комунікаційні, медіа, digital, маркетингові та PR агентства, медіа та дослідницькі компанії, галузеві громадські асоціації, індустріальні комітети та рекламодавці.

Під час захопливої зустрічі зі Станіславом Заводовським начальником відділу маркетингу НСК "Олімпійський", стейкхолдером ОП "Маркетинг" та представником Ради роботодавців НАУ студенти-маркетологи відповідали на питання, згадували цікаві факти історії та сучасності Світового спорту. Інтерактивний формат зустрічі, білети на футбол в якості бонусів найбільш активним, спілкування студентів наживо з практиком не залишили нікого байдужим!

Запрошуємо студентів та викладачів на зустріч з практиком. 6 вересня о 9:50 запрошуємо до аудит. 4.201 та спробуємо разом відповісти на питання "Спортивний маркетолог - професія майбутнього?" разом зі Станіславом Заводовський, начальником відділу маркетингу НСК "Олімпійський".

В рамках міжнародної діяльності кафедри маркетингу 27 травня відбулася онлайн зустріч з практиком, випускником НАУ, випускником EMBA Rotterdam School of Management Костянтином Воленбовським, який зараз мешкає в Швейцарії.

27 травня 2021 року близько 70 молодих вчених з 4 країн світу взяли участь у ІІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності».

В конференції в онлайн-форматі взяли участь 19 представників з 6 закладів вищої освіти та різних організацій, серед яких: Академія педагогіки та адміністрації імені Мешка І (м. Познань, Польща); Вища економіко-гуманітарна школа (м. Бєльсько-Бяла, Польща); Батумський державний університет імені Шота Руставелі (м. Батумі, Грузія); Адамський Університет (м. Колката, Індія); Державний університет інфраструктури та технологій (м. Київ); Донецький державний університет управління (м. Маріуполь) та багато учасників з Національного авіаційного університету.

У рамках конференції відбулись засідання п’яти секцій: «Інтернет просування продуктів і брендів», «Сучасні тренди Digital-ринку», «Територіальний маркетинг», «Маркетингові аспекти розвитку «зеленої» економіки», «Стратегії використання інструментів маркетингу».

Конференція стала жвавим дискусійним майданчиком для обговорення питань розвитку глобального маркетингу, учасники задавали питання, а доповідачі відповідали на поставлені питання та пояснювали свої наукові здобутки.

За результатами конференції підготовлено електронний збірник тез доповідей: посилання на Збірник матеріалів «Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності».

Студентка Факультету економіки та бізнес-адміністрування – призер загальноуніверситетського фотоконкурсу «До зірок»

Усе навколо завмирає,

Коли вдягаю вишиванку.

Лиш серце радісно палає,

Мов промінь сонця на світанку.

Коли вдягаю вишиванку,

Немов в любові признаюся

Своїй країні ніжно й палко

XVІ літня Універсіада України з тхеквондо (ВТФ) проводиться з метою стимулювання розвитку фізичної культури та спорту, зокрема тхеквондо (ВТФ), у закладах вищої освіти, підготовки до ХХХІ Всесвітньої літньої Універсіади.