Кафедра Маркетингу представила секцію «Інноваційні маркетингові технології в глобальному цифровому просторі» з майже 70 внесками у дослідження науковців, експертів, практиків-стейкхолдерів, аспірантів та студентів. У Конференції взяли участь представники університетів Грузії, Польщі та України. Мови секційного засідання – українська, англійська. Учасників конференції вітала завідувачка кафедри маркетингу, доктор економічних наук, доцент Тетяна В'ячеславівна Князєва, яка побажала плідної роботи, конструктивних дискусій та обміну науковим досвідом. У центрі уваги спікерів панельної дискусії – діджиталізація маркетингу, цифровізація авіаційного транспорту, брендинг, соціальний медіа-маркетинг, вплив креативу та візуальних елементів дизайну на споживача тощо.
Кафедра Маркетингу дякує доповідачам, які презентували на високому рівні дослідження найактуальніших сучасних проблем та перспектив розвитку маркетингу, та бажає натхнення і нових здобутків всім учасникам.