Кафедра маркетингу провела засідання секції «Інноваційні маркетингові технології в глобальному цифровому просторі» в рамках ІІ МНПК «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення»

21 жовтня 2021, 12:53 pm Автор 
Прочитано 324 разів Останнє редагування Четвер, 02 грудня 2021 21:02

21 жовтня 2021 року на факультеті Економіки та бізнес-адміністрування Національного авіаційного університету відбулась ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення».

Кафедра Маркетингу представила секцію «Інноваційні маркетингові технології в глобальному цифровому просторі» з майже 70 внесками у дослідження науковців, експертів, практиків-стейкхолдерів, аспірантів та студентів. У Конференції взяли участь представники університетів Грузії,  Польщі та України. Мови секційного засідання – українська, англійська. Учасників конференції вітала завідувачка кафедри маркетингу, доктор економічних наук, доцент Тетяна В'ячеславівна Князєва, яка побажала плідної роботи, конструктивних дискусій та обміну науковим досвідом. У центрі уваги спікерів панельної дискусії – діджиталізація маркетингу, цифровізація авіаційного транспорту, брендинг, соціальний медіа-маркетинг, вплив креативу та візуальних елементів дизайну на споживача тощо.

Кафедра Маркетингу дякує доповідачам, які презентували на високому рівні дослідження найактуальніших сучасних проблем та перспектив розвитку маркетингу, та бажає натхнення і нових здобутків всім учасникам.

 конференція 21 жовтня 2021 феба

 конференція 21 жовтня 2021 феба

 конференція 21 жовтня 2021 феба

 конференція 21 жовтня 2021 феба

 конференція 21 жовтня 2021 феба

Оцініть матеріал!
(0 голосів)
Ярмолюк Олексій Ярославович

Оставляя комментарии - подумайте о нормах приличия.

Сайт: iem.nau.edu.ua

Прокоментувати:

Переконайтесь що ви заповнили усі поля, відмічені зірочкою (*). HTML код не допускається