Конкурс організований та проведений на базі Національного університету біоресурсів і природокористування України в рамках реалізації проекту Jean Monnet Center of Excellence «European Studies of Social Innovation in Education» (ESSIE) (2022-2025).
На суд незалежної комісії, яка за умовами конкурсу сформована із представників роботодавців, був представлений проєкт «Т.А.М.» (або Менеджер цільової аудиторії) – це концепт веб-додатку та мобільного застосунку, головною ціллю якого є полегшення роботи підприємців, малого та середнього бізнесу, а також маркетологів. Спрямування продукту – скоротити витрати на дослідження споживчого ринку та реакції споживачів на певний товар.
Не можливо не згадати про надскладні умови, у яких хлопцям доводилося готувати проєкт та його презентацію, для вчасного подання. Загострення військових дій, яке вдарило по енергетиці України та як наслідок довготривале вимкнення електропостачання та відсутність зв`язку. Труднощі сьогодення та виклики зовнішнього середовища тільки загартовують, саме тому наші випускники зможуть реалізувати себе в будь-яких умовах із здобутими фаховими компетенціями високого рівня.
Щиро вітаємо кафедру, переможців та керівника, бажаємо ще більше інноваційних ідей та втілення у життя найамбітніших проєктів!
#маркетологинау