події

події (126)

ІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція
«Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності»

22 травня 2020 року, м. Київ

Шановні науковці, викладачі ВНЗ, аспіранти, представники бізнесу, урядових та громадських структур! Запрошуємо Вас взяти участь у роботі ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності», яка відбудеться 22 травня 2020 року на

базі кафедри маркетингу Факультету економіки та бізнес-адміністрування НАУ

Основною метою конференції є аналіз сучасних викликів глобального маркетингу і перспектив розвитку євроінтеграційних процесів України

На конференцію приймаються матеріали викладачів ВНЗ, науковців, аспірантів, магістрів, представників органів державного і місцевого самоврядування, підприємств, фінансових установ, фахівців, які мають науково-практичні інтереси за тематикою конференції. До публікації приймаються наукові матеріали, які раніше не друкувалися.

Робочі мови конференції: українська, англійська.

Форма участі: дистанційна.

Участь у конференції безкоштовна.

Секції конференції:

Секція 1. Інтернет просування продуктів і брендів.

Секція 2. Сучасні тренди Digital-ринку.

Секція 3. Територіальний маркетинг.

Секція 4. Цифрові трансформації маркетингу.

Секція 5. Стратегії використання інструментів маркетингу.

Учасникам конференції, які бажають прийняти участь, необхідно до 15 травня 2020 року:

  • надіслати на електронну адресуЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.тези доповіді, підготовлені у текстовому редакторі Microsoft Word (назва надісланих файлів має включати в себе прізвище авторів латинськими літерами, наприклад: Іvanov_Tezy.doc);
  • заповнити заявку щодо участі у конференції за посиланням «реєстраційна форма»

Після проведення конференції електронний збірник матеріалів конференції буде розміщено в репозиторії Національного авіаційного університету

Структура та вимоги до оформлення тез:

Обсяг тез: 1-3 сторінки (включно); Текстовий редактор: Microsoft Word; Параметри сторінки - А5; Поля зверху, знизу, справа, зліва - 2 см; Шрифт - Times New Roman. Розмір шрифту - 10 пт; Міжрядковий інтервал - одинарний; Абзацний відступ - 1 см.

Зразок оформлення тез доповіді:

Колоколіч О.Т.

аспірант кафедри менеджменту Одеського національного університету імені І.І. Мечникова

м. Одеса, Україна

ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ РИНКІВ ПАРТНЕРСТВА

Текст текст текст... [1, с.11]

Список використаних джерел подається наприкінці матеріалів згідно оновленого Національного стандарту України ДСТУ 8302:2015.

Контактна інформація: 067-242-77-34 Шевченко Анна Валеріївна

У Національному авіаційному університеті 29 квітня – 1 травня 2020 р. проводитиметься акредитаційна експертиза за спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» освітньої програми «Підприємницька діяльність в авіації» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти із використанням технічних засобів відеозв’язку (наказ Національного агентства із забезпечення якості освіти від 15.04.2020 р. №682-Е).

В рамках роботи експертної комісії відбудеться відкрита зустріч, що проходитиме 29 квітня 2020 р. о 17 годині через платформу Zoom. Запрошуються всі бажаючі забезпечити якість ОП «Підприємницька діяльність в авіації».

Підключатись до конференції Zoom за лінком: https://us02web.zoom.us/j/82105022256.

Ідентифікатор конференції:  821 0502 2256.

27 квітня на 15:00 буде проведена он-лайн зустріч з бакалаврами-абітурієнтами. Будуть розглянуті питання етапів та процедур реєстрації і здачі ЗНО з англійської мови, правил прийому документів на ОС «Магістр» в 2020 році. 

З 22.04.2020 до 30.04.2020 відбудеться фотоконкурс студентських світлин ""Мій FEBA карантин". Умовю конкурсу є тематичне відзеркалення студентського життя в умовах самоізоляції та карантину. Подробиці на ТК СР ФЕБА, Інстаграм СР ФЕБА, https://t.me/SR_feba.

МІЖНАРОДНА Науково-практична конференція

«Актуальні проблеми бухгалтерського обліку і аудиту в сьогоденні»

16 квітня

2020 року 

Організатор: кафедра обліку та аудиту  Факультету економіки та бізнес-адміністрування Національного авіаційного  університету

Шановні науковці, викладачі, наукові співробітники, промисловці, підприємці, аспіранти, здобувачі, студенти!

Кафедра обліку та аудиту Факультету економіки та бізнес-адміністрування Національного авіаційного університету 16 квітня 2020 року проводить Міжнародну науково-практичну конференцію

«Актуальні проблеми бухгалтерського обліку і аудиту в сьогоденні»

Тематичні напрямки конференції:

 Теоретичні засади організації бухгалтерського обліку та аудиту на підприємствах.

  1. Особливості організації бухгалтерського обліку та аудиту на авіаційних підприємствах.
  2. Особливості організації бухгалтерського обліку та аудиту державних та комунальних підприємств.
  3. Особливості організації бухгалтерського обліку та аудиту на підприємствах малого бізнесу.
  4. Особливості організації бухгалтерського обліку та аудиту в середніх та великих підприємствах.
  5. Особливості організації бухгалтерського обліку та аудиту в комерційних банках.
  6. Національні та міжнародні стандарти бухгалтерського обліку.
  7. Бюджетний облік.
  8. Податковий облік та контроль.
  9. Державний фінансовий контроль.
  10. Фінансова звітність підприємств.
  11. Особливості складання фінансової звітності на авіаційних підприємствах.
  12. Напрями незалежної аудиторської діяльності.
  13. Інформаційне та організаційно-технічне забезпечення діяльності в обліку та аудиті.
  14. Обліково-аналітичне забезпечення економічної безпеки підприємств.
  15. Економічний аналіз господарської діяльності підприємства.
  16. Статистичні методи в аналізі діяльності підприємств усіх галузей народного господарства.

 

Бажаючих взяти участь у роботі конференції просимо заповнити реєстраційну картку учасника конференції (бланк додається). Для включення доповіді до збірника матеріалів конференції необхідно до 10 квітня 2020 року (включно) надіслати до оргкомітету реєстраційну картку учасника конференції та тези доповіді (електронний варіант надсилати за адресою  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.).

УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦІЇ Є БЕЗКОШТОВНОЮ

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ ДОПОВІДЕЙ

Приймаються матеріали обсягом до 2 сторінок А5 набрані в редакторі Microsoft Word у вигляді комп'ютерного файлу з розширенням *doc або або * doх.  Шрифт Times New Roman Cyr 10. Міжрядковий інтервал - одинарний. Абзац – 0,5 см. Поля з усіх сторін по 1.5 см. Рубрикація тез доповіді повинна містити такі дані:

- ініціали і прізвище автора (-ів), назву організації, де працює автор(и) (Times New Roman Cyr 9, вирівнювання по правому краю);

- назва тез (великими літерами), (Times New Roman Cyr 9, вирівнювання по центру);

- основний зміст тез;

- список літератури (не обов’язково).

- студенти обов’язково вказують наукового керівника (в кінці тез).

Назви файлів повинні відповідати прізвищу автора. Наприклад: Петренко_тези доповіді, Петренко_заявка.

Відповідальність за якість та зміст тез несе автор.

 

Робоча мова конференції: українська, англійська, російська та польська.

Мова написання тезанглійська.

Форми участі:

- очна: доповідь (до 10 хвилин); повідомлення (до 5 хвилин);

- дистанційна.

Тези доповідей будуть опубліковані у  збірнику матеріалів конференції та розіслані на адресу електронної пошти учасників до 20 травня 2020 року.

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ КОНФЕРЕНЦІЇ

 

Голова – Біла С.О., професор, доктор наук державного управління, кандидат економічних наук, заслужений економіст, Академік академії економічних наук, професор кафедри обліку та аудиту Факультету економіки та бізнес-адміністрування  Національного авіаційного університету.

 

Заступник голови – Попович О.В., кандидат економічних наук, доцент, кафедри обліку та аудиту Факультету економіки та бізнес-адміністрування Національного авіаційного університету.

 

 

Адреса оргкомітету:

Україна, м. Київ, пр. Космонавта Комарова, 1, НАУ, корпус 2, Факультет економіки та бізнес-адміністрування, кафедра обліку і аудиту, ауд. 2-112.

Тел. 406-77-22, 406-76-29

Е-maіl: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Реєстраційна картка учасника конференції

 

Прізвище

Ім’я

По-батькові

Країна

Місто

Організація

Домашня адреса

Мобільний телефон

Домашній телефон

Робочий телефон

Факс

Е-maіl

Науковий ступінь

Вчене звання

Посада

Форма участі у конференції

Тема доповіді

Анотація

 

 

 

 

СПОДІВАЄМОСЬ НА ВАШУ АКТИВНУ  УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦІЇ!

 

З повагою, оргкомітет.

 

 

Шановні колеги!
Запрошуємо Вас узяти участь у роботі ХІ Міжнародної науково-практичної конференції
 «СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО КРЕАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ»,
яка відбудеться 9-10 квітня 2020 року в місті Києві.
Кінцевий строк подання матеріалів: 27 березня (включно).
Форма участі: очна, заочна або дистанційна.
Робочі мови конференції: українська, англійська.

Програма роботи конференції:
9 квітня 2020 року (зал Вченої ради Національного авіаційного університету ( 1 корпус, 3 поверх):
10:00 – 10:30 – реєстрація
10:30 – 12:30 – пленарне засідання
12:30 – 13:30 – кава-брейк

13:30 – 15:30 – секційні засідання

10 квітня 2020 року ( Авіаційний навчальний ангар Національного авіаційного університету ):
10:00- 10:30 – реєстрація,
10:30- 11:30 – круглий стіл за участі керівництва авіакомпаній та аеропортів України "Перспективи неотехнологічного розвитку авіації України"
11:30 – 12:30 – кава-брейк
12:00-14:00 - фінал І Всеукраїнського конкурсу наукових робіт "На крилах економіки"
13:30 – 15:30 – секційні засідання
15:30 – 16:00 – підведення підсумків конференції


За результатами роботи конференції передбачається видання програми конференції, збірника тез та сертифіката учасника.


У разі дистанційної участі, збірник тез разом із сертифікатом та програмою будуть надіслані після проведення конференції учасникам заходу на поштову адресу, вказану в анкеті, протягом 10 робочих днів.


Для перегляду додаткової інформації про конференцію, у разі зацікавленості, Ви можете завантажити інформаційний буклет.

Контакти організаційного комітету:
пр. Любомира Гузара, 1, м. Київ,
Національний авіаційний університет
 кафедра економіки повітряного транспорту, корпус 2, ауд. 2.412, 2.415
Вовк Ольга Миколаївна
Ел. адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Тел.: +38 (044) 406-79-75, +38 (097) 101-17-67.

--

З повагою, Вовк Ольга Миколаївна

Національний авіаційний університет

к.е.н., доцент,

доцент кафедри економіки повітряного транспорту

 

Шановні колеги!

ІІІ Міжнародну науково-практичну інтернет-конференцію
«Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології»
ПЕРЕНЕСЕНО
із 2-4 березня 2022 року на інший період.
Дати проведення конференції будуть визначені
та тут указані після перемоги у російсько-українській війні.

 


 

Оргкомітет має приємну нагоду запросити Вас на  Міжнародну науково-практичну інтернет-конференцію «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології», яка відбудеться 4-6березня 2020 року на базі кафедри економічної кібернетики Національного авіаційного університету.

 

Мета конференції полягає в науковій апробації результатів теоретичних і прикладних досліджень, які стосуються розробки та впровадження новітніх математичних методів та моделей в системи управління економічними процесами, з метою підвищення якості прийнятих управлінських рішень, моделювання складних систем різної природи, використання інформаційних технологій в умовах цифрової трансформації економіки України.

 

Наукова проблематика конференції:

  1. Моделі та методи бізнес-аналітики в задачах управління економічними системами.
  2. Прикладні рішення бізнес-аналітики та цифрові технології в умовах трансформації бізнес середовища.
  3. Стратегія управління якістю даних в умовах Big Data: проблеми і метрики.
  4. Культура роботи з даними як частина цифрової трансформації: основні завдання та виклики.
  5. Цифровізація держрегулювання: юридична та бізнес-практика.
  6. Бізнес-тренди: цифрові технології в маркетингу.
  7. Розвиток ІТ технологій в умовах глобалізації світової економіки.

 

Регламент проведення конференції:

1 лютого - 1 березня 2020 року – он-лайн реєстрація учасників конференції та надання наукових матеріалів, розміщення тез доповідей на сайті конференції для ознайомлення.

4-6 березня 2020 року – робота наукових секцій у форматі обміну коментарями.

10 березня – збірник тез доповідей конференції та сертифікати в електронному вигляді будуть доступні на сайті.

Участь у конференції БЕЗКОШТОВНА.

Тези доповідей надаються лише АНГЛІЙСЬКОЮ мовою.

Оргкомітет залишає за собою право відхилення тез, якщо вони не відповідають тематиці конференції та принципам академічної доброчесності. Тези доповіді не редагуються, за науковий зміст та оформлення матеріалів повністю відповідає автор.

Робочі мови конференції: українська, англійська.

 

Реєстрація учасників та надання матеріалів здійснюється за посиланням: https://forms.gle/x67FXQ6RQBykDbhc8

 

Відповідальні особи:

Подскребко Олександр Сергійович,

Тел. (099) 497-18-37, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Густера Олег Михайлович,

Тел. (098) 24-74-275, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Факультет економіки та бізнес-адміністрування НАУ
Асоціація SPACETIME
Інститут соціально-економічних ініціатив
03 березня, ауд. 2.205, початок в 11.20.
ЗАПРОШУЮТЬ НА ТРЕНІНГ
«ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОСОБИСТОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ФІНАНСОВИХ ВІДНОСИН: ЧАС НОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ»

Система особистої ефективності - головний інструмент кар’єрного зростання та професійної самореалізації!
Тренінг з формування системи особистої ефективності необхідний всім, хто хоче стати лідером, професійно управляти організацією, персоналом, відносинами з партнерами.
Учасники тренінгу навчяться створювати ефективну систему управління, формувати архітектуру особистої ефективності і вольовий інтелект.

ПРОГРАМА:
- сім ключових складових системи особистої ефективності,
- постановка мети, розробка архітектури системи,
- вольовий інтелект,
- планування ресурсного потенціалу.

Система збалансованих показників.
Внутрішня і зовнішня оцінка відхилень.
Ефективність розподілу ресурсної бази.
Управління змінами.
Проектне управління
- трансакційні витрати і їх мінімізація.
Побудова індивідуальної системи особистісної ефективності з багатокомпонентним аналізом.

Тренінг містить три модуля:
М1 - методологія побудови системи особистої екфективності,
М2 - розробка кожним учасником власної авторської системи особистісної ефективності,
М3 - Багатофакторний аналіз. Коригування.
Тривалість тренінгу: 3 години.
Тренінг за авторською методикою проводить професійний бізнес - тренер, директор Департаменту інтеграції освітніх програм Асоціації SPACETIME, доктор економічних наук, професор Тетяна Пішеніна, керівник багатьох бізнес-проектів і корпоративних програм. Досвід роботи в Міжнародній торгово-промисловій палаті, бізнес - структурах, вищій школі, державній службі.
Координатори події - д.е.н., професор Кендюхов Олександр Володимирович, д.е.н., професор Чернявська Олена Валеріївна, професор кафедри фінансів, банківської справи та страхування ФЕБА.

Факультет економіки та бізнес-адміністрування  запрошує здобувачів вищої освіти  та молодих учених вітчизняних та закордонних ВНЗ, наукових організацій та установ 1-3 квітня 2020 року взяти участь у роботі ХX Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених “ПОЛІТ. СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ НАУКИ” за напрямом "ЕКОНОМІКА ТА БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ В АВІАЦІЇ".

Участь у Конференції безкоштовна. Для участі у конференції потрібно до 25 березня 2020 року зареєструватись та завантажити тези доповіді за посиланням: https://nau.edu.ua/ua/menu/science/konferenczii-ta-seminary/xiii-mizhnarodna-naukovo-praktychna-konferencziya-molodyh-uchenyh-i-studentiv-polit.html

За результатами конференції буде видано електронний збірник тез. Мова публікації: англійська.

 

Контакти відповідальних секретарів:

 

Назва секції

 

ПІБ

 секретаря

Контактні телефони, e-mail, (обов’язково вкажіть в якому кабінеті, аудиторії можна знайти секретаря!!!)

 

Форма проведення

(секційний формат, семінар, круглий стіл тощо)

Розвиток економічної безпеки авіатранспортних підприємств

Вовк Ольга Миколаївна

0971011767, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

2.415

Секційний формат

Підприємницька діяльність в авіації

Побережна Заріна Миколаївна

093 702 70 76

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

2.419/1

Секційний формат

 

 

Відповідальним щодо організації та проведення заходу на факультеті призначено Вовк Ольгу Миколаївну, доцента кафедри економіки повітряного транспорту, тел. 0971011767, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

 

Шановні колеги!

ІІІ Міжнародну науково-практичну інтернет-конференцію
«Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології»
ПЕРЕНЕСЕНО
із 2-4 березня 2022 року на інший період.
Дати проведення конференції будуть визначені
та тут указані після перемоги у російсько-українській війні.

 


 

Оргкомітет має приємну нагоду запросити Вас на  Міжнародну науково-практичну інтернет-конференцію «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології», яка відбудеться 4-6березня 2020 року на базі кафедри економічної кібернетики Національного авіаційного університету.

 

Мета конференції полягає в науковій апробації результатів теоретичних і прикладних досліджень, які стосуються розробки та впровадження новітніх математичних методів та моделей в системи управління економічними процесами, з метою підвищення якості прийнятих управлінських рішень, моделювання складних систем різної природи, використання інформаційних технологій в умовах цифрової трансформації економіки України.

 

Наукова проблематика конференції:

  1. Моделі та методи бізнес-аналітики в задачах управління економічними системами.
  2. Прикладні рішення бізнес-аналітики та цифрові технології в умовах трансформації бізнес середовища.
  3. Стратегія управління якістю даних в умовах Big Data: проблеми і метрики.
  4. Культура роботи з даними як частина цифрової трансформації: основні завдання та виклики.
  5. Цифровізація держрегулювання: юридична та бізнес-практика.
  6. Бізнес-тренди: цифрові технології в маркетингу.
  7. Розвиток ІТ технологій в умовах глобалізації світової економіки.

 

Регламент проведення конференції:

1 лютого - 1 березня 2020 року – он-лайн реєстрація учасників конференції та надання наукових матеріалів, розміщення тез доповідей на сайті конференції для ознайомлення.

4-6 березня 2020 року – робота наукових секцій у форматі обміну коментарями.

10 березня – збірник тез доповідей конференції та сертифікати в електронному вигляді будуть доступні на сайті.

Участь у конференції БЕЗКОШТОВНА.

Тези доповідей надаються лише АНГЛІЙСЬКОЮ мовою.

Оргкомітет залишає за собою право відхилення тез, якщо вони не відповідають тематиці конференції та принципам академічної доброчесності. Тези доповіді не редагуються, за науковий зміст та оформлення матеріалів повністю відповідає автор.

Робочі мови конференції: українська, англійська.

 

Реєстрація учасників та надання матеріалів здійснюється за посиланням: https://forms.gle/x67FXQ6RQBykDbhc8

 

Відповідальні особи:

Подскребко Олександр Сергійович,

Тел. (099) 497-18-37, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Густера Олег Михайлович,

Тел. (098) 24-74-275, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.