Кафедра Маркетингу

Кафедра Маркетингу (60)

5 квітня відбулося засідання секції «Інструментальний маркетинг та бізнес-технології» ХХІІI Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених «ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки», яку спільно проведено кафедрами маркетингу та економіки та бізнес-технологій Факультету економіки та бізнес-адміністрування

Доктор економічних наук, професор кафедри маркетингу Ольга Полоус та к.е.н., доцент кафедри маркетингу Ганна Радченко взяли участь в академічній мобільності для викладачів в межах програми Erasmus+ в Університеті прикладних наук у Вуковарі (Polytechnic Lavoslav Ružička Vukovar) з 20.03.2023 по 24.03.2023 року

З сивих давен і по теперішній час триває боротьба України та московії за перлину чорномор’я, але Крим - це Україна! Саме тому сьогодні на кафедрі маркетингу відбувся загально-кафедральний захід у форматі онлайн зустрічі, присвячений роковинам захоплення півостріву Крим (2014).

Доцентка кафедри маркетингу НАУ Анастасія Божок на запрошення професора Philipp Rauschnabel провела лекцію для студентів, які вивчають цифровий маркетинг в Університеті оборони Мюнхена на тему:
"Маркетинг в Україні під час війни та соціальні медіа в новому світі. До чого готуватися?".

17.02.23 Юрій Островський  - сертифікований спеціаліст з контекстної реклами, аналітики та программатік реклами,  викладач з Digital Marketing, сертифікований тренер Google Marketing Platform, в рамках гостьової лекції для здобувачів-маркетологів всіх рівнів, поділився тонкощами світу  Web-аналітики, екосистеми Google Marketing Platform та досвідом практики з понад 12 років у Digital Marketing.

7 лютого 2023 року для здобувачів та викладачів кафедри маркетингу Факультету економіки та бізнес-адміністрування (ФЕБА) НАУ було організовано онлайн-лекцію Філіпа Раушнабеля, доктора, професора діджитал-маркетингу та медіаінновацій Університету оборони Мюнхена (Німеччина), AR/XR ентузіаста, дослідника Mетавсесвіту.

Для здобувачів четвертого року навчання ОПП “Маркетинг” та ОПП “Електронний маркетинг” було проведено семінар «Академічна доброчесність та навички якісного академічного письма ».

13 лютого відбулась чергова зустріч з Головою ради роботодавців ФЕБА, начальником відділу маркетингу ДП «Національного спортивного комплексу «Олімпійський» Заводовский Станислав.

Щасливі були бути частиною ОПП "Івент-маркетинг: сучасні реалії" на чолі із зірковим модератором професором Evgen Romat ??

Перший семестр поточного навчального року не тільки був складний, але й позитивно результативним. Крім професійних та наукових здобутків  викладачів та здобувачів вищої освіти, кафедра успішно пройшла акредитацію двох своїх освітніх програм.