Успішність підприємства в ХХІ столітті залежить від оперативності вирішення поставлених завдань та прозорості бізнес-процесів. Це стосується будь-якої діяльності компанії, включаючи роботу із замовниками. При цьому, головними при веденні клієнтської бази успішного підприємства є швидкість обробки заявок, зниження витрат та підвищення прибуту, що в синергії з іншими внутрішніми процесами являється як особливий підхід до ведення бізнесу, за якого пріоритетом для компанії є взаємини з клієнтами та їхні інтереси.
Про мистецтво управляти відносинами з клієнтами, дослідження ринку та конкретних потреб клієнтів розповіла Кругляк Катерина, директор Visotsky Consulting Ukraine. Катерина має досвід в управлінні персоналом більше 20 років. Досвід у маркетингу, продажах та піарі 10 років. Будувала відділи продажів. Досвід власних продаж дорогих продуктів (чек від 30000 $), загальна сумма продажів сягає більше 250000 $. Збільшила обсяг продаж компанії на 70% відсотків.
Саме система управління відносинами з клієнтами, що дає змогу ефективно побудувати діалог із покупцем стала темою для обговорення зі студентами 3 курсу групи 319 спеціальності «Електронний маркетинг». На цій зустрічі Катерина актуалізувала увагу на тому, що CRM ситема є інструментом контролю та збільшення прибутку компанії, адже вона допомагає контролювати роботу менеджерів та маркетингового відділу; перевіряти ефективність роботи з потенційними клієнтами; аналізувати різні каналів припливу клієнтів; складати стратегії розвитку та проводити роботу над підвищення якості продажу.
Слухачі заходу щиро дякують Катерині за проведену лекцію та з нетерпінням чекають наступної зустрічі! Такі івенти є дуже важливими для студентів, адже дають змогу суттєво покращити практичну підготовку, розширити свій професійний кругозір, а також знайти місце для подальшого працевлаштування чи стажування.