Лектором були розглянуті наступні питання: сутність попиту на інновації та засоби його відображення; попит як один з чинників формування інновацій; умови, за яких інновація стає товаром, формування попиту на інновації; система планування та організація створення нового товару (роботи, послуги); чинники попиту на інновації, види попиту; особливості чинників попиту на нововведення, вплив чинників на зміну попиту на нову продукцію. В ході лекції значну увагу приділено засобам ідентифікації продукції, групам нового товару та видам інноваційної продукції.
Матеріал лекції було продемонстровано за допомогою влучно підібраного різноманітного презентаційного матеріалу у вигляді слайдів, згідно із зазначеною тематикою, що дозволило лекторові застосовувати різноманітні навчальні прийоми: розповідь, характеристика, пояснення, коментування тощо. Лекція досягла поставленої мети, була проведена на високому науково-теоретичному і методичному рівнях та відповідає сучасним вимогам закладу вищої освіти.
Проведене лекційне заняття отримало позитивні відгуки, зокрема, відзначено професіоналізм лектора, вміння зосередити увагу студентів на основних положеннях лекції та забезпечити відповідну робочу атмосферу.