Конкурс проходив на базі кафедри маркетингу і торговельного підприємництва Хмельницького національного університету,
під егідою Міністерства освіти і науки України та
за сприяння Української Асоціації Маркетингу.
У конкурсі взяли участь представники 26 провідних ЗВО України
На розгляд журі подано 134 роботи:
45 - за РВО "Бакалавр"
89 - за РВО "Магістр"
Згідно до умов конкурсу, переможцями визнано
15 робіт за РВО "Бакалавр" та 34 роботи за РВО "Магістр", серед яких:
Диплом І ступеня - Малукало Олександр (науковий керівник проф. Тетяна Гірченко) ОС "Бакалавр" англійська мова навчання;
Диплом ІІ ступеня - Іванова Анастасія (науковий керівник зав. кафедри Тетяна Князєва) ОС "Магістр";
Диплом ІІІ ступеня - Колосс Іванна (науковий керівник доц. Максим Лазебник) ОС " Магістр".
Журі конкурсу засвідчує високий фаховий рівень виконання робіт майбутніми маркетологами, актуальність і практичну спрямованість кваліфікаційних робіт, а також оприлюднення їх результатів.
Як зазначили організатори, проведення конкурсу було під загрозою через військові дії, які призвели до повної або часткової руйнації та вимушеного переміщення значної кількості ЗВО, проте, маркетологи України не здаються і знаходять можливість комунікувати і заохочувати здобувачів вищої освіти до творчої співпраці.
Разом до перемоги!