Викладачі кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки проводять профорієнтаційну роботу з майбутніми абітурієнтами

12 квітня 2023, 3:03 pm Автор 
Прочитано 202 разів Останнє редагування Вівторок, 01 серпня 2023 15:05

 Незабаром розпочнеться вступна кампанія-2023 і перед випускниками шкіл постане питання вибору майбутньої професії. Задля ознайомлення школярів із процесом навчання у закладах вищої освіти та напрямами підготовки викладачі кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки Національного авіаційного університету проводять онлайн-зустрічі.

Профорієнтаційна робота, спілкування з абітурієнтами, надання їм фахових рекомендацій та настанов підготує учнів до усвідомленого вибору навчального закладу та спеціальності, що дозволить реалізувати свій потенціал в житті та роботі.
Національний авіаційний університет входить в топ-15 закладів вищої освіти України. Спеціальності кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки є одними з найзатребуваніших та перспективних на сучасному ринку праці.
Під час спілкування з школярами завідувач кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки Наталія Касьянова наголошує, що, на кафедрі можна отримати освіту за програмами “Економічна кібернетика”, “Цифрова економіка” та “Міжнародна економіка”. Випускники, отримавши диплом, зможуть працювати програмістами, бізнес-аналітиками, дипломатами, SMM-менеджерами, аналітичними експертами, державними службовцями тощо. До того ж на кафедрі працюють висококваліфіковані фахівці, що мають практичний досвід роботи, підтримують та допомагають студентам якнайкраще засвоїти навчальний матеріал.
У ході профорієнтаційних зустрічей школярі активно ставлять питання щодо студентського життя, навчання, дозвілля та отримують грунтовні відповіді й рекомендації.
Колектив кафедри уже провів зустрічі з випускниками Яготинського ліцею № 1, Бориспільської загальноосвітньої школи №3, Сіверського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів




 

Оцініть матеріал!
(2 голосів)

Прокоментувати:

Переконайтесь що ви заповнили усі поля, відмічені зірочкою (*). HTML код не допускається