На засідання кафедри маркетингу було запрошено здобувачів вищої освіти та стейкхолдерів з метою виконання вимог щодо реалізації індивідуальної освітньої траєкторії в НАУ та коригування і затвердження переліку вибіркових дисциплін для здобувачів ОС «Магістр» за освітньо-професійними програмами «Маркетинг» та «Міжнародний маркетинг» на 2023-2024 н.р.
На засідання була заслухана інформація від завідувача кафедри Тетяни В’ячеславівни Князєвої, гарантів освітньо-професійної програми «Маркетинг» доцента Борисенко Олени Сергіївни та освітньо-професійної програми «Міжнародний маркетинг» доцента Шевченко Анни Валеріївни та представників робочих груп відповідних ОПП..
Пропозиції дисциплін, їх актуальність та затребуваність ринком підтвердили запрошені представники стейкхолдерів Заводовський Станіслав Вікторович – начальник відділу маркетингу ДП «НСК «Олімпійський», голова Ради роботодавців факультету економіки та бізнес-адміністрування; Лисенко Олена Михайлівна – к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу, заст. директора ТОВ «Трансальянс груп»; Петренко Анна Юріївна – Project Manager ТОВ «Infocus», Слободяник Анна Миколаївна – к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу, Головний спеціаліст департаменту досліджень і розслідувань ринків невиробничої сфери Антимонопольного комітету України; Астахов Кирил Володимирович – к.е.н., доцент кафедри маркетингу, Радник генерального директора ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль»; Смілянець Віталій Вікторович – засновник та СЕО Awery Software; Падалко Дмитро Володимирович – менеджер з маркетингу та логістики ТОВ «Східна кліматична компанія» (офіційний представник ТОВ «Samsung Electronics Ukraine Company, LLC»), а також здобувачі вищої освіти Малукало С., Апончук І., Кримінська А., Власенко Д., Цалко Б., Філіпова Т., Лісова К., Соколова М., Юрескул Д., Безніцька Д.