Вже стало доброю традицією святкування професійного свята маркетологів НАУ із залученням всіх студентів, викладачів факультету і навіть випускників. Маркетологи завжди творчі та адаптивні до умов зовнішнього середовища, тому не став на заваді дистанційний формат навчання для організації святкових, тематичних активностей і в цьому році! Ініціатива студентів була реалізована.
Був організований та проведений конкурс на "Фірмовий комплект" у форматі ескізного проекту з елементами корпоративного стилю. У фіналі конкурсу 25.10.2020 змагались вісім робіт, які пройшли до фіналу. Голосування на сторінках соцмереж Instagram та Facebook @kafedramarketingnau було дуже активне, розгорнулись справжні перегони та вирували пристрасті. Вітаємо безперечних лідерів голосування - команду "Еліта" яку склали представників першого курсу ОП "Електронний маркетинг" на чолі з капітаном Нощенко Тамілою! Потужний та яскравий старт! Молодці!
Лідером голосування у ФБ визначена робота талановитої Ткаченко Альони @_yaroslavivna магістрантки нашої кафедри, до речі, саме ця робота отримала більшість голосів викладацького складу кафедри!!!
Цікавий факт маркетингового спостереження, що багато з голосів за роботу №2 Соколової Марії @mary.s.kl були віддані чоловіками!
Всі учасники та переможці отримали святкові емоції, хоча і в онлайн форматі, бонусні бали від викладачів кафедри! Це змагання ще й було тренувальним майданчиком перед участю у креатив-баттлі "Рекламний полігон" (осінь 2020), який теж став традиційним для наших талановитих студентів! Ви наш творчій потенціал! Вперед до зірок!