23 листопада відбулося оголошення переможців хакатону «Рекламний полігон-2020». У шорт-лист найскладнішої номінації «Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку» потрапила команда «НАУшніки» Національного авіаційного університету. Серед 15 студентських команд «НАУшніки» опинилися у п’ятірці кращих, а після етапу презентації рішенням журі посіла 2-місце.
Команда НАУ «НАУшніки» презентувала на Рекламному полігоні оригінальну рекламну стратегію. Студенти поставили за мету донести до пересічного покупця важливість отримання фіскального чеку. Для цього у якості головного візуального образу було обрано презерватив. Бо саме цей виріб захищає користувача від усіх неприємностей, можливих при статевих стосунках. Саме тому назва рекламної кампанії – «А ти захистився?» – та всі подальші аналогії виглядають трохи провокаційно, але органічно. Адже цільова аудиторія реклами – молодь. Тому використання презервативу у якості лейб-ідеї дозволяє дієво донести до ЦА, що саме фіскальний чек при купівлі техніки – їх найкращій захист – гарантія оригінальності складної техніки та сервісного обслуговування.
– Вітаю студентів Національного авіаційного університету з 2-м місцем у номінації білих продавців та імпортерів, – привітав студентів співзасновник бренду «Фокстрот» Валерій Маковецький. – Робота команди «НАУшніки» є цікавою та актуальною. Адже її вже можна використовувати для пояснення молоді, що важливо вимагати фіскальний чек при покупці складної техніки серед молоді.
– Проєкт «А ти захистився?» – надзвичайно потужна робота, – прокоментувала роботу студентів НАУ, піар-менеджерка бренду «Фокстрот» Оксана Ковальчук. – Студенти НАУ змогли лаконічно та переконливо показати важливість мати фіскальний чек при купівлі техніки, у відповідності до постанови від 16 березня 2017 р. № 231 Кабінету міністрів України, який сприяє посиленню захисту прав споживача. Вважаю, що ця робота знайде застосування в просвітницькій роботі, яку ведуть білі продавці та імпортери в Україні.
– «Рекламний Полігон» попрацював над темою “Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку», що знаходиться у повній гармонії з кампанією маркування офіційних продуктів, розпочату Samsung цього року. Компанія Samsung закликає купувати тільки сертифіковану продукцію, що має весь функціонал і захист від виробника, – сказала під час церемонії нагородження Олена Гетманчук, PR менеджер «Samsung Electronics Україна».
– Погоджуюся, Рекламний полігон підняв одну з найбільш гострих тем української економіки – засилля сірого та чорного імпорту у комплексі з порушенням прав споживача, – підбив підсумки співзасновник бренду «Фокстрот» Валерій Маковецький. – Адже саме складна техніка, ввезена в Україну нелегально, всупереч законодавству, у більшості випадків продається без фіскального чеку. Це нівелює права покупця повернути товар у разі його несправності. Дякую креативним студентам Київського авіаційного університету, які взяли участь у створенні реально корисного рекламного продукту.
Хакатон «Рекламний Полігон», як самостійний проєкт, проводиться з 2016 року. У 2020 році Рекламний полігон вперше відбувся онлайн. У ньому взяло участь 17 команд. На розсуд учасників було представлено 3 бріфи на актуальні соціальні теми. Дві теми стосувалися екології, третя – економіки, а саме проблеми засилля чорного та сірого імпорту у сфері складної техніки на гарантії та ігнорування прав споживача частиною продавців. В період хакатону студенти створили самостійний рекламний продукт – соціальну рекламу – за 48 годин.
Партнери проєкту: бренд «Фокстрот», співзасновник Фокстроту Валерій Маковецький та компанія Samsung Electronic Ukraine.
Організатори хакатону: Спілка рекламістів України, Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченко.