16-17 травня 2019 року на базі Батумського державного університету ім. Шота Руставелі відбулася міжнародна науково-практична конференція «Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності», співорганізаторами конференції виступили: Національний інститут економічних досліджень (Грузія) і Національний авіаційний університет (Україна).
В конференції прийняли участь провідні вчені, представники бізнесу і державного управління, дослідники-маркетологи із Польщі, України, Грузії, Білорусі, всього було представлено 93 доповіді. В збірнику тез українська маркетингова школа знайшла широке віддзеркалення працями провідних університетів:
- Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля;
- Хмельницького національного університету;
- Донецького державного університету управління, м. Маріуполь;
- Львівського торгівельно-економічного університету;
- Харківського національного університету міського господарства ім. О.М. Бекетова
- Державного університету інфраструктури та технологій;
- Національного університету харчових технологій;
-Дніпровського державного агроекономічного університету;
- Ужгородського національного університету;
- Одеської національної академії зв’язку ім. О.С. Попова;
- Інституту економіки промисловості НАН України, та ін.
Конференції пройшли в діловій та дружній атмосфері, більшість доповідей викликали жваву і доброзичливу дискусію, яка проходила на високому професійному рівні. Актуальні питання глобального маркетингу були підняті у виступах Владимера Глонті, Резо Манвелідзе, Бадрі Гечбаі, Сергія Смерічевського, Олени Радченко, Світлани Раменської, Вікторії Хороших.
Організаційний комітет конференції результативно відпрацював всю програму заходів міжнародного форуму в стінах славетного університету. В цілому конференція пройшла на високому науковому і практичному рівні, результати дискусії будуть застосовані в навчальному процесі університетів-учасників форуму.