Маркетинг авіакомпанії: сегментування, позиціонування та брендинг

1 травня 2023, 2:39 pm Автор 
Опубліковано в Кафедра Маркетингу
Прочитано 456 разів Останнє редагування Понеділок, 01 травня 2023 14:45

28.04.2023 на кафедрі маркетингу була проведена гостьова лекція к.е.н, доцента,  старшого лектора з авіації Школи аерокосмічної інженерії та авіації Мельбурнського Королівського Інституту Технологій, м. Мельбурн, Австралія Ірини Геєць на тему "Маркетинг авіакомпанії: сегментування, позиціонування та брендинг".

Лекція проходила англійською мовою.

До зустрічі доєднались здобувачі та викладачі англомовного проекту кафедри, а також інші зацікавлені в авіаційній тематиці представники кафедри та факультету. Жвава дискусія, яка відбулася після проведеної лекції свідчить про підвищений інтерес до перспектив розвитку українського авіаційного сектору у післявоєнний період і готовність сучасних маркетологів його підтримати.

#маркетологинау #NAU

Оцініть матеріал!
(0 голосів)
Ярмолюк Олексій Ярославович

Оставляя комментарии - подумайте о нормах приличия.

Сайт: iem.nau.edu.ua

Прокоментувати:

Переконайтесь що ви заповнили усі поля, відмічені зірочкою (*). HTML код не допускається