Кафедра Маркетингу

Кафедра Маркетингу (50)

Сучасні інноваційні маркетингові технології в глобальному цифровому просторі – саме такий напрям наукового дискурсу був обраний для секції кафедри маркетингу ФЕБА НАУ 16 листопада 2023 року на ІV Міжнародній науково-практичній конференції «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення», яка відбулася в онлайн форматі, із співорганізаторами та учасниками з 7 країн.

10 листопада у Всесвітній день науки завідувачка кафедри маркетингу Тетяна Князєва та професори кафедри – Ольга Полоус і Ірина Решетнікова прийняли участь у відкритті 11-ої наукової майстерні в The University of Economics in Bratislava (EUBA), де представили кафедру, її наукові здобутки та досягнення в міжнародній діяльності. 

03.10.23. було проведено годину корпоративної культури зі здобувачами кафедри старшим викладачем Сабіровою Індірою Миргазимівною на тему «День захисника і захисниць України».

29.09.23 на кафедрі маркетингу відбувся захід, присвячений Дню воєнної розвідки України, який відзначають у нашій державі 7 вересня. Старший. викладач кафедри Созінова Ірина Валентинівна ознайомила з історією виникнення свята, розповіла про українських розвідників. Наголосила на особливому значенні воєнної розвідки в реаліях сьогодення, коли наша країна перебуває у стані війни з росією.

Високі досягнення Соболєвої Аліні, здобувачки 4 курсу ФЕБА освітньо-професійної програми «Електронний маркетинг» за спеціальністю «Маркетинг» відзначено на державному рівні.

За академічні успіхи, активну наукову діяльність, участь у міжвузівських та всеукраїнських конкурсах та в громадській діяльності нашого Університету Аліна Соболєва, згідно з наказом Міністерства освіти і науки України № 959 від 09 серпня 2023 р., отримуватиме в 1 семестрі 2023/2024 н. стипендію Президента України.

Вітаємо Аліну з визнанням здобутків і бажаємо подальшого професійного розвитку та нових досягнень.

За ініціативою та інформаційним супроводом голови заради роботодавців ФЕБА Станіслава Заводовського 20 вересня відбулася зустріч з практиком Дарією Захоженко, яка є marketing Lead (керівником напряму маркетингу) у компанії Self-ERP/BJet, з досвідом роботи 10+ років у маркетингу, 7 років у діджитал , 5+ років в ІТ (кіберспорт, B2B2C, B2B).

Зустріч відвідали численні представники колективу кафедри та здобувачі всіх курсів. Після інтерактивного формату подання свого бачення сучасних реалій практики маркетолога, щодо питань стратегічного маркетингу, продуктового та діджитал маркетингу, особливостей побудови маркетингових команд, Дарія спілкувалася з аудиторією, відповідала на питання здобувачів та надала цінні рекомендації щодо побудови кар'єри у напрямі маркетингу ІТ-продукт .

Всі присутні на лекції здобувачі та викладачі отримали велике задоволення від прослуханої інформації, круті емоції, а також нові знання про наше спільне захоплення, про неперевершений та неповторний МАРКЕТИНГ)))

Ми дуже вдячні, Дарії Захоженко, за круту, цікаву та дуже захоплюючу зустріч!

Нагадаємо, що зустріч організована у рамках традиційного формату кафедри маркетингу «Гостьова лекція». Розпочинаємо продуктивно навчальний рік. Слідкуйте за анонсами

 

#маркетологінау

 

Гучна, яскрава перемога наувців у креатив-батлі «РЕКЛАМНИЙ ПОЛІГОН» літо 2023, організаторами якого виступили Спілка рекламістів України та Навчально-науковий інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, хакатон повернувся на арену професійних конкурсів після початку повномасштабного вторгнення. Сумарний переможний результат НАУ – кубок за І місце та два кубки за ІІІ місце!

Підготовка професійних маркетологів сьогодення - це неохідність невпинного руху обміну досвідом та експертизою між бізнесом та державою для розвитку сталого партнерства в освіті.

Щиро вітаємо всіх здобувачів з успішним виступом на І міжуніверситетському студентському конкурсі «Ярмарок маркетингових ідей» при Маріупольському державному університеті, 16 травня 2023 м. Київ