Кафедра Маркетингу

Кафедра Маркетингу (57)

Ваша перемога в номінації "Зовнішня реклама" (Outdoor), спеціальний приз від генерального партнера Фестивалю – компанії Robota.ua - диплом переможця за "Креативну емоційну концепцію", готовність реалізувати ідею та отримання Гран-Прі фестивалю є свідченням вашого таланту, креативності, наполегливості та невтомної праці.

 

Ваша робота вражає оригінальною ідеєю та свіжим поглядом, професійним виконанням та високим рівнем майстерності, глибоким розумінням цільової аудиторії та вдалим позиціонуванням продукту.

Ви гідно представили свою кафедру та Національний авіаційний університет на творчому конкурсі 18 Український студентський фестиваль реклами, продемонструвавши високий рівень, креативність з врахуванням Tone of Voice суспільства.

 

Заключні заходи фестивалю відбулися 1 березня 2024 року в Києві в стінах Навчально-наукового інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка під модерацією професора Євгена Ромата Evgen Romat та зіркового журі, були насичені майстер-класами, дискусійною панеллю та розіграшем від генерального партнера robota.ua Загалом на конкурс було надано більше 300 робіт, від кафедри маркетингу брали участь дві команди та два одноосібних автора із загальною кількістю 6 проектів у 5 номінаціях!

 

Особлива подяка Ганні Радченко за мудре наставництво, підтримку та віру у ваш потенціал, а переданий досвід безперервного керівництва на творчих змаганнях з '18 року є невіддільною складовою абсолютної перемоги - Гран-прі конкурсу.

 

Бажаємо вам не зупинятися на досягнутому, нових творчих звершень, сміливих експериментів, блискучих перемог та успішного втілення ваших найсміливіших задумів!

 

Зірковий склад творчого колективу: Попович Вікторія, Торбенко Анастасія, Подоляко Христина, Фареник Тетяна, Корнієнко Софія, Шишковська Дар'я  

 

Вітаємо з Гран-Прі!

 

#маркетологинау

Як завжди неймовірно надихаючим настроєм були заряджені учасники гостьової лекції з Product manager в Infocus company Анною Петренко.

Окрім того, що пані Анно випускниця НАУ, вона ще входить до складу ради роботодавців ФЕБА. По численним запитам від здобувачів кафедри маркетингу з цієї зустрічі ми розпочинаємо цикл гостьових лекцій, які будуть цікаві здобувачам ОПП «Електронний маркетинг» та «Маркетинг», які обрали дисципліни вибіркового блоку, пов`язані з agile-маркетингом, роботою РМ команди, інструментам маркетингових досліджень, управлінням споживчим досвідом.

Під час зустрічі панувала дружня атмосфера, наша чудова гостя побудувала розмову в неформальному стилі ретроспективної розповіді про свій шлях кар`єрного зростання з акцентами на ключові складові успіху, серед яких були зазначені навички та компетенції, які були надбані безпосередньо в процесі навчання на магістерському рівні кафедри маркетингу та завдяки професійному педагогічному колективу. Такий формат зустрічі спонукав учасників ставити питання, цікавитися тонкощами сучасного бізнес середовища.

Безмежно вдячні пані Анні за мотивацію, заряд позитиву, вміння передати віру в себе та поштовх до саморозвитку. Час сплив дуже швидко, тому домовилися, що будемо чекатиме на наступну зустріч із наміченим запитом до спікера, так що слідкуйте за анонсами.

 

#маркетологинау

Наприкінці лютого кваліфікаційна комісія кафедри маркетингу розглянула роботи бакалаврів заочної форми навчання ОПП «Маркетинг» та ОПП «Електронний маркетинг». 

Завжди цікаво слухати практиків, а саме ними представлена переважна частка випускників. Захист пройшов динамічно, в традиціях теоретично-прикладних конференцій з обговоренням кейсів комплексних програм маркетингу, про що зазначили голова комісії Виноградова Олена Володимирівна – д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій та в.о. завідувача кафедри Астахов Кирил Володимирович. 

Символично було у дні річниці повномасштабного вторгнення заслухати доповідь здобувача, який боронить нашу країну та знаходиться на бойових позиціях!

Щирі побажання маркетологам-бакалаврам мирного майбутнього та професійного зростання. 

Шановні випускники, кафедра маркетингу чекає вас на наступному освітньому рівні «Магістр» та з нетерпінням чекає на продовження співпраці та удосконалення фахового рівня 

#маркетологинау     

27 лютого 2024 року на кафедрі маркетингу пройшла традиційна щорічна зустріч Станіслава Заводовського, Голови ради роботодавців ФЕБА НАУ, ACIM, Senior Commercial Specialist U.S. Department of Commerce Посольства США в Україні зі студентами. Цьогоріч гостьова лекція проведена в рамках дисципліни «Маркетинг сталого розвитку в умовах цифровізації» для здобувачів 2 курсу ОПП «Маркетинг» на тему: «Sustainable Marketing Innovation».


Лекція була присвячена актуальним питанням впровадження маркетингових інновацій для створення та функціонування успішного бізнесу. Конкурентоспроможність компаній в умовах ринкових відносин тісно пов’язана з ефективністю системи маркетингу, з розвитком маркетингу інновацій, який спрямований на пошук нових сфер діяльності або на створення нових товарів та послуг.
Спікер та слухачі подискутували щодо поняття маркетингу інновацій, маркетингу сталого розвитку, застосування маркетингового інструментарію для досягнення глобальних цілей сталого розвитку. Під час дискусії учасники обговорили практичні аспекти впровадження та розвитку маркетингу як діяльності, яка створює прибуток, та одночасно сприяє реалізації цілей сталого розвитку.


Щира подяка Станіславу Вікторовичу! Чекаємо на нові зустрічі


#маркетологинау

Урочисте вручення дипломів випускникам освітнього рівня «Магістр» Факультету економіки та бізнес-адміністрування відбулось у залі Вченої ради Національного авіаційного університету.

У цей складний для нашої країни час дуже важливими є наукові зустрічі, єднання, взаємна підтримка всіх стейкхолдерів – практиків, науковців, іноземних вчених, студентів, аспірантів, обговорення найважливіших проблем освіти, науки, економіки, менеджменту та маркетингу зокрема.

Студенти-маркетологи отримали призові місця у 9-му Харківському студентському фестивалю реклами, ініціаторами його проведення стали співорганізатори Фестивалю – Спілка рекламістів України та Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця під модерацією голови Спілки рекламістів України професора Євгена Ромата.  Цьогоріч на конкурс у п`яти номінаціях, було представлено більш ніж 150 робіт! 

Сучасні інноваційні маркетингові технології в глобальному цифровому просторі – саме такий напрям наукового дискурсу був обраний для секції кафедри маркетингу ФЕБА НАУ 16 листопада 2023 року на ІV Міжнародній науково-практичній конференції «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення», яка відбулася в онлайн форматі, із співорганізаторами та учасниками з 7 країн.

10 листопада у Всесвітній день науки завідувачка кафедри маркетингу Тетяна Князєва та професори кафедри – Ольга Полоус і Ірина Решетнікова прийняли участь у відкритті 11-ої наукової майстерні в The University of Economics in Bratislava (EUBA), де представили кафедру, її наукові здобутки та досягнення в міжнародній діяльності. 

03.10.23. було проведено годину корпоративної культури зі здобувачами кафедри старшим викладачем Сабіровою Індірою Миргазимівною на тему «День захисника і захисниць України».