Кафедра Маркетингу

Кафедра Маркетингу (58)

Доктор економічних наук, професор кафедри маркетингу Ольга Полоус та к.е.н., доцент кафедри маркетингу Ганна Радченко взяли участь в академічній мобільності для викладачів в межах програми Erasmus+ в Університеті прикладних наук у Вуковарі (Polytechnic Lavoslav Ružička Vukovar) з 20.03.2023 по 24.03.2023 року

Доцентка кафедри маркетингу НАУ Анастасія Божок на запрошення професора Philipp Rauschnabel провела лекцію для студентів, які вивчають цифровий маркетинг в Університеті оборони Мюнхена на тему:
"Маркетинг в Україні під час війни та соціальні медіа в новому світі. До чого готуватися?".

17.02.23 Юрій Островський  - сертифікований спеціаліст з контекстної реклами, аналітики та программатік реклами,  викладач з Digital Marketing, сертифікований тренер Google Marketing Platform, в рамках гостьової лекції для здобувачів-маркетологів всіх рівнів, поділився тонкощами світу  Web-аналітики, екосистеми Google Marketing Platform та досвідом практики з понад 12 років у Digital Marketing.

13 лютого відбулась чергова зустріч з Головою ради роботодавців ФЕБА, начальником відділу маркетингу ДП «Національного спортивного комплексу «Олімпійський» Заводовский Станислав.

7 лютого 2023 року для здобувачів та викладачів кафедри маркетингу Факультету економіки та бізнес-адміністрування (ФЕБА) НАУ було організовано онлайн-лекцію Філіпа Раушнабеля, доктора, професора діджитал-маркетингу та медіаінновацій Університету оборони Мюнхена (Німеччина), AR/XR ентузіаста, дослідника Mетавсесвіту.

Для здобувачів четвертого року навчання ОПП “Маркетинг” та ОПП “Електронний маркетинг” було проведено семінар «Академічна доброчесність та навички якісного академічного письма ».

Щасливі були бути частиною ОПП "Івент-маркетинг: сучасні реалії" на чолі із зірковим модератором професором Evgen Romat ??

Перший семестр поточного навчального року не тільки був складний, але й позитивно результативним. Крім професійних та наукових здобутків  викладачів та здобувачів вищої освіти, кафедра успішно пройшла акредитацію двох своїх освітніх програм. 

Завершення календарного року вже традиційно для кафедри маркетингу відзначився зустріччю колективу із представниками роботодавців, здобувачами вищої освіти всіх трьох рівнів.  

22 листопада 2022 р. відбулось засідання Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти на якому ухвалено рішення про акредитацію освітньо-професійної програми «Міжнародний маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти, галузі знань 07 Управління та адміністрування, спеціальності 075 «Маркетинг» (гарант ОПП – к.е.н., доцент Анна ШЕВЧЕНКО) та надано сертифікат про акредитацію № 3638 терміном дії до 01.07.2028 р.