Кафедра Маркетингу

Кафедра Маркетингу (60)

Високі досягнення Соболєвої Аліні, здобувачки 4 курсу ФЕБА освітньо-професійної програми «Електронний маркетинг» за спеціальністю «Маркетинг» відзначено на державному рівні.

За академічні успіхи, активну наукову діяльність, участь у міжвузівських та всеукраїнських конкурсах та в громадській діяльності нашого Університету Аліна Соболєва, згідно з наказом Міністерства освіти і науки України № 959 від 09 серпня 2023 р., отримуватиме в 1 семестрі 2023/2024 н. стипендію Президента України.

Вітаємо Аліну з визнанням здобутків і бажаємо подальшого професійного розвитку та нових досягнень.

За ініціативою та інформаційним супроводом голови заради роботодавців ФЕБА Станіслава Заводовського 20 вересня відбулася зустріч з практиком Дарією Захоженко, яка є marketing Lead (керівником напряму маркетингу) у компанії Self-ERP/BJet, з досвідом роботи 10+ років у маркетингу, 7 років у діджитал , 5+ років в ІТ (кіберспорт, B2B2C, B2B).

Зустріч відвідали численні представники колективу кафедри та здобувачі всіх курсів. Після інтерактивного формату подання свого бачення сучасних реалій практики маркетолога, щодо питань стратегічного маркетингу, продуктового та діджитал маркетингу, особливостей побудови маркетингових команд, Дарія спілкувалася з аудиторією, відповідала на питання здобувачів та надала цінні рекомендації щодо побудови кар'єри у напрямі маркетингу ІТ-продукт .

Всі присутні на лекції здобувачі та викладачі отримали велике задоволення від прослуханої інформації, круті емоції, а також нові знання про наше спільне захоплення, про неперевершений та неповторний МАРКЕТИНГ)))

Ми дуже вдячні, Дарії Захоженко, за круту, цікаву та дуже захоплюючу зустріч!

Нагадаємо, що зустріч організована у рамках традиційного формату кафедри маркетингу «Гостьова лекція». Розпочинаємо продуктивно навчальний рік. Слідкуйте за анонсами

 

#маркетологінау

 

Гучна, яскрава перемога наувців у креатив-батлі «РЕКЛАМНИЙ ПОЛІГОН» літо 2023, організаторами якого виступили Спілка рекламістів України та Навчально-науковий інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, хакатон повернувся на арену професійних конкурсів після початку повномасштабного вторгнення. Сумарний переможний результат НАУ – кубок за І місце та два кубки за ІІІ місце!

Підготовка професійних маркетологів сьогодення - це неохідність невпинного руху обміну досвідом та експертизою між бізнесом та державою для розвитку сталого партнерства в освіті.

Щиро вітаємо всіх здобувачів з успішним виступом на І міжуніверситетському студентському конкурсі «Ярмарок маркетингових ідей» при Маріупольському державному університеті, 16 травня 2023 м. Київ

2 червня на ФЕБА НАУ кафедрою маркетингу проведено тематичний захід, присвячений Дню пам’яті дітей, загиблих в результаті збройної агресії Російської Федерації проти України.

1 червня у всьому світі відзначають Міжнародний день захисту дітей. На жаль, День захисту дітей-2023 в Україні проходить в умовах повномасштабної війни.
Другий рік поспіль 4 червня ми вшановуємо пам’ять дітей, які загинули в результаті збройної агресії росії проти України. Ще з 2014 року наймолодші українці стали свідками жорстокості, болю та смерті.
Станом на ранок 2 червня більше ніж 1476 дітей постраждали в Україні внаслідок повномасштабної збройної агресії росії. За офіційною інформацією ювенальних прокурорів 484 дитини загинули та понад 992 отримали поранення різного ступеню тяжкості.
Найбільше постраждало дітей у Донецькій області - 462, Харківській - 279, Київській - 128, Херсонській - 103, Запорізькій - 91, Миколаївській - 89, Дніпропетровській - 74, Чернігівській - 71, Луганській - 67.
Тож схилімо низько голови в скорботі та пам’яті сотень маленьких ангелочків, які тепер тримають небо над Україною. Світла пам’ять та вічний спокій!

24 травня 2023 року у форматі онлайн відбулося розширене засідання кафедри щодо реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня в 2023-2024 н.р.

Вишиванка – духовна броня кожного українця, Наука – наша зброя. Поєднавши в собі кращі традиції Дня Вишиванки та напередодні дня Науки освітяни кафедри маркетингу відзначили День вишиванки та День науки продуктивною роботою на круглому столі, присвяченому 90-річчю НАУ на тему «Тенденції розвитку маркетингу в умовах діджитал-середовища» в змішаному (в онлайн та офлайн) форматі.

Вже традицією стало святкування Дня вишиванки кафедрою маркетингу, всі разом, викладачі та студенти, об’єднані вірою, мріями та гордістю!