Для здобувачів всіх рівнів освіти кафедри 11 вересня проведено семінар на тему «Реалізація принципів академічної доброчесності на кафедрі маркетингу», на якому, відповідальна за напрям доцент Ганна Радченко разом із аудиторією в понад 60 здобувачів та колегами розглянули складові системи академічної доброчесності, її принципи та відповідний розділ сайту НАУ. Зробили акценти на видах письмових академічних робіт та їх особливостях, правилах цитування і посилання на джерела інформації, а також на результатах опитування здобувачів за результатами весняного семестру щодо питань дотримання принципів академічної доброчесності.
Розглянуто кейси з прикладами порушення правил доброчесності та спільно з аудиторією знайдено правильні відповіді та обговорено специфіка створення творчих робіт та презентацій, з якими маркетологи представляють кафедру на професійних конкурсах, фестивалях реклами, креатив-батлах.
Також розглянуто процедуру перевірки кваліфікаційних робіт на плагіат за допомогою програми Unichek та алгоритм роботи експертної комісії на кафедрі