На конукрс від кафедри були представлені роботи здобувачів трьох освітно-професійних програм на оцінку висококваліфікованому складу журі, які презентували шість проєктів, п`ять з яких були представлені в фіналі. Цей конкурс - це не тільки показник вашої маркетингової освіти та навичок, але й важливий крок у вашій кар'єрі. Ваші ідеї, які ви презентували, вразили журі своєю оригінальністю, витонченістю та ефективністю. Ви продемонстрували глибоке розуміння сучасних маркетингових трендів і здатність застосовувати їх на практиці. Ваші зусилля, талант та творчість дали вам змогу виділитися серед інших учасників і заслужити цю визнану нагороду. Ця перемога є вагомим досягненням, яким варто пишатися. Ваші таланти та вміння знадобляться вам в подальшій кар'єрі, де ви зможете впроваджувати свої ідеї та приносити інновації в сферу маркетингу. Подяки за якісну підготовку учасників конкурсу отримали д.е.н., професор Тетяна Князєва, к.е.н., доцент Ганна Радченко, к.н.держ. упр., доцент Вікторія Хороших. Дипломи за ІІ місце отримали комерційний та соціальний проєкти: Проєкт «Т.А.М. Менеджер ЦА» авторства Олександра Малукала, Ігора Апончука - здобувачів ОП "Маркетинг" ОС Магістр; та Проєкт «Brave pets» авторства Валерії Марчук, Анастасії Ридкіної - здобувачів ОПП "Електронний маркетинг" ОС Бакалавр. Також Валерія та Анастасія отримали перемогу в номінації "Глядацькі симпатії" Бажаємо вам подальших успіхів і здобуття нових вершин у світі маркетингу! Нехай ваша творчість ніколи не виснажиться, а ви продовжуєте надихати інших своїми ідеями. Віримо, що ви зробите значний внесок у розвиток маркетингової галузі та досягнете ще більших досягнень у майбутньому. Вдячні колективу Кафедра маркетингу та туризму МДУза можливість встановлення комунікації між освітнім та бізнес-середовищем! #маркетологинау