ПРОГРАМА
проведення акредитаційної експертизи
освітньо-професійних програм «Підприємництво та бізнес-технології» та «Митна та біржова справа» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
за спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
в Національному авіаційному університеті
- Призначення та статус цієї програми
Ця програма є документом, що фіксує спільний погоджений план роботи експертної групи у Національному авіаційному університеті (далі – ЗВО) під час проведення акредитаційної експертизи освітніх програм «Підприємництво та бізнес-технології» (ID програми в ЄДЕБО 24315) і «Митна та біржова справа» (ID програми в ЄДЕБО 24314) , а також умови її роботи.
Дотримання цієї програми є обов’язковим як для ЗВО, так і для експертної групи. Будь-які подальші зміни цієї програми можливі лише за згодою як експертної групи, так і ЗВО.
Узгоджена програма фіксується в інформаційній системі Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти і є частиною матеріалів акредитаційної справи.
- Загальні умови роботи експертної групи
2.1. ЗВО на час роботи експертної групи в дистанційному форматі (з використанням платформи ZOOM) створює можливість для організації роботи та спілкування з фокус-групами відповідно до затвердженої програми акредитаційної експертизи.
2.2. Внутрішні онлайн-зустрічі експертної групи є закритими; крім випадків, коли це погоджено експертною групою, на ній не можуть бути присутні працівники ЗВО та інші особи.
2.3. ЗВО забезпечує присутність осіб, визначених у програмі для кожної зустрічі, у погоджений час. Зустрічі, включені до розкладу, є закритими. На них не можуть бути присутніми особи, що не запрошені на неї відповідно до розкладу.
2.4. У розкладі програми передбачається резервна зустріч, на яку експертна група може запросити будь-яких осіб, якщо проведення такої зустрічі зумовлене необхідністю проведення акредитаційної експертизи. Експертна група повідомляє про це ЗВО у розумні строки; ЗВО має вжити розумних заходів, аби забезпечити участь відповідної особи у резервній зустрічі.
2.5. У розкладу програми передбачено відкриту зустріч. ЗВО зобов’язаний завчасно повідомити усіх учасників освітнього процесу за відповідною освітньою програмою про дату, часу і місце проведення такої зустрічі.
2.6. ЗВО надає документи та іншу інформацію, необхідну для проведення акредитаційної експертизи, на запит експертної групи.
2.7. Контактною особою від ЗВО з усіх питань, пов’язаних з акредитацію освітньою програми, є гарант освітньої програми, вказаний у відомостях про самооцінювання.
2.8. Акредитаційна експертиза проводиться онлайн.
2.9. У разі оголошення повітряної тривоги у регіоні перебування учасників акредитаційної експертизи проведення зустрічі призупиняється та продовжується через 10 хвилин після закінчення повітряної тривоги.
- 3. Розклад роботи експертної групи
Час |
Зустріч або інші активності |
Учасники |
День 1 – 27/02/2023 |
||
09.30-09.45 |
Організаційна зустріч експертної групи з гарантами |
Члени експертної групи гарант ОП «Митна та біржова справа» Чумак Оксана Володимирівна гарант ОП «Підприємництво та бізнес-технології» Командровська Вероніка Євгенівна |
09.45-10.00 |
Підготовка до зустрічі 1 |
Члени експертної групи |
10.00-10.40 |
Зустріч 1 із керівництвом ЗВО
|
Члени експертної групи Проректор з навчальної роботи Полухін Анатолій Васильович Декан ФЕБА Смерічевський Сергій Францевич гаранти ОП: Чумак Оксана Володимирівна Командровська Вероніка Євгенівна
|
10.40-11.00 |
Підведення підсумків зустрічі 1 і підготовка до зустрічі 2 |
Члени експертної групи |
11.00-12.00 |
Зустріч 2 з викладацьким складом |
Члени експертної групи; гаранти ОП: Чумак Оксана Володимирівна Командровська Вероніка Євгенівна науково-педагогічні працівники кафедри економіки та бізнес-технологій, що відповідають за зміст: ОП «Підприємництво та бізнес-технології»: Професор Коваленко Юлія Михайлівна Доцент Школенко Оксана Борисівна Доцент Побрежна Заріна Миколаївна Доцент Шуляр Наталія Миколаївна
ОП «Митна та біржова справа»: Професор Пашко Павло Володимирович Доцент Григоренко Інна Василівна Доцент Долгова Людмила Іванівна Доцент Чернишов Олександр Юрійович
Доцент кафедри маркетингу Бондаренко Ольга Михайлівна Професор кафедри фінансів, обліку та оподаткування Ороховська Людмила Анатоліївна
|
12.00-12.10 |
Підведення підсумків зустрічі 2 і підготовка до зустрічі 3 |
Члени експертної групи |
12.10-12.50 |
Зустріч 3 із адміністративним персоналом
|
Члени експертної групи; Заступник директора Навчально-наукового інституту міжнародного співробітництва та освіти Бугайко Дмитро Олександрович Начальник навчального відділу Слободян Олександр Петрович Представник навчального відділу сектора маркетингового забезпечення навчального процесу Гузовська Олена Борисівна Начальник навчально-методичного відділу Голубничий Олексій Георгійович Начальник відділу моніторингу якості вищої освіти Гізун Андрій Іванович Заступник директора центру інноваційних освітніх технологій Бут Володимир Анатолійович · Завідувач відділу супроводу науково-технічних робіт Ільченко Володимир Миколайович
|
12.50-13.00 |
Підведення підсумків зустрічі 3 і підготовка до зустрічі 4 |
Члени експертної групи |
13.00-14.00 |
Обідня перерва |
|
14.00-15.00 |
Зустріч 4 зі здобувачами вищої освіти |
Члени експертної групи; здобувачі вищої освіти, які навчаються на ОП «Підприємництво та бізнес-технології»: Дорошук Руслана Ігорівна, 4 курс Ковальчук Дар'я Русланівна, 3 курс (заочна форма) Галавська Галина Олександрівна, 3 курс Янчарук Віктор Вікторович, 2 курс Зубов Сергій Анатолійович, 1 курс
ОП «Митна та біржова справа»: Довгалюк Денис, 4 курс Аль-Енізат Сабріна, 4 курс (заочна форма) Рубан Тетяна, 3 курс Бегека Олена Олексіївна, 2 курс Чечьоткіна Ірина Олегівна, 1 курс
|
15.00-15.10 |
Підведення підсумків зустрічі 4 і підготовка до зустрічі 5 |
Члени експертної групи |
15.10-15.50 |
Зустріч 5 з представниками студентського самоврядування |
Члени експертної групи; Голова студради НАУ - Коваленко Артем Володимирович Голова наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених - Одарченко Роман Сергійович представники студентського самоврядування, які відповідають за участь студентів у внутрішній системі забезпечення якості вищої освіти: Думбрава Сніжана (в.о. голови студради ФЕБА) від студентської ради факультету: Ковальська Катерина (голова наукового напряму студради ФЕБА) Хорощак Наталя (заст. голови студради гуртожитку №6) від студентської профспілки ФЕБА Ткач Катерина |
15.50-16.00 |
Підведення підсумків зустрічі 5 |
Члени експертної групи |
16.00-17.00 |
Огляд матеріально-технічної бази, що використовується під час реалізації ОП (відео звіти) |
Члени експертної групи; гаранти ОП: Чумак Оксана Володимирівна Командровська Вероніка Євгенівна
Доцент Чернишов Олександр Юрійович Доцент Семенова Дар'я Олександрівна Доцент Штик Юлія В’ячеславівна Завідувач лабораторії Малько Людмила Василівна
|
17.00-17.10 |
Підведення підсумків |
Члени експертної групи |
17.10-18.10 |
Зустріч 6 із роботодавцями та іншими стейкхолдерами |
Члени експертної групи; представники роботодавців, що залучені до здійснення процедур внутрішнього забезпечення якості за ОП «Підприємництво та бізнес-технології»: Директор ТОВ «Тревел енд маркетинг» Артюшевська Віра Миколаївна Фінансовий директор ТОВ «Євротехнології Груп» Явтушенко Дар’я Михайлівна Директор рекламного агентства Андрєєв Дмитро Володимирович
ОП «Митна та біржова справа»: Директор Асоціації митних брокерів України Зібницький Ілля Дмитрович Директор Департаменту з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації Державної митної служби України Киященко Дмитро
За обома ОП: Директор ТОВ «Капсулар» Нагорний Олександр Юрійович
випускники ОП «Підприємництво та бізнес-технології» і ОП «Митна та біржова справа» Миронович Єлизавета Олександрівна Козел Вікторія Віталіївна
|
18.10-18.30 |
Підведення підсумків зустрічі 6 |
Члени експертної групи |
День 2 – 28/02/2023 |
||
10.00-11.00 |
Зустріч 7 із працівниками допоміжних (сервісних) структурних підрозділів
|
Проректор з гуманітарної політики та інновацій Тімкіна Світлана Юріївна Начальник управління кадрів та документообігу Бондарчук Сергій Миколайович Начальник планово-фінансового відділу Слободян Наталія Іванівна Директор науково-технічної бібліотеки Вахнован Вікторія Юріївна Члени експертної групи. |
11.00-11.30 |
Підведення підсумків |
Члени експертної групи |
11.30-13.00 |
Робота з документами ЗВО |
Члени експертної групи |
13.00-14.00 |
Обідня перерва |
|
14.00-14.40 |
Відкрита зустріч |
Члени експертної групи; усі охочі учасники освітнього процесу (крім гарантів ОП та представників адміністрації ЗВО) |
14.40-15.00 |
Підведення підсумків відкритої зустрічі |
Члени експертної групи |
15.00-16.30 |
Резервна зустріч |
Члени експертної групи;
особи, додатково запрошені на резервну зустріч |
16.30-17.00 |
Підведення підсумків |
Члени експертної групи |
17.00-17.30 |
Фінальна зустріч |
Члени експертної групи; Проректор з навчальної роботи Полухін Анатолій Васильович Декан ФЕБА Смерічевський Сергій Францевич гаранти ОП: Чумак Оксана Володимирівна Командровська Вероніка Євгенівна
|
День 3 –01.03.2023 |
||
09.00-18.00 |
«День суджень» – внутрішня зустріч експертної групи |
Члени експертної групи |