Відкрита лекція була проведена в дистанційному форматі з використанням платформи Google Meet. На початку заняття лекторка чітко окреслила план лекції, що забезпечило структурованість подачі матеріалу та ефективне сприйняття інформації.
Для візуального супроводу використовувалися презентаційні матеріали, які сприяли кращому розумінню теми. Інформація була систематизована, викладена в логічній послідовності та доповнена актуальними прикладами. Лекторка демонструвала глибоке володіння темою, використовуючи змістовний та сучасний матеріал, що дозволило комплексно розкрити ключові аспекти теми.
Особливу увагу було приділено активізації мислення здобувачів вищої освіти. Взаємодія з аудиторією відбувалася через постановку проблемних питань, дискусії та обговорення, що сприяло формуванню аналітичного мислення та критичного осмислення інформації. Такий підхід забезпечив високий рівень залученості студентів та сприяв створенню доброзичливої й продуктивної атмосфери.
Лекційне заняття проведено на високому методичному рівні з дотриманням усіх навчально-методичних вимог, що підтверджує його ефективність у навчальному процесі.