Лекційне заняття було проведено дистанційно, за чітко розробленим планом, супроводжувалось презентацією. Матеріал лекції систематизований. Виклад матеріалу здійснювався в логічній послідовності, з дотриманням структури заняття. Викладачем використано змістовний, актуальний матеріал для розкриття теми та продемонстровано вміння встановлювати контакт з аудиторією. По ходу викладу матеріалу здобувачі вищої освіти задавали питання та отримували на них обґрунтовані відповіді, що сприяло активній взаємодії та формуванню доброзичливої атмосфери на занятті. Лектор акцентувала увагу на найбільш суттєвих положеннях та проблемних питанням, що сприяло активізації мислення здобувачів вищої освіти.
Лекційне заняття проведено з дотриманням всіх навчально-методичних вимог.