Зустріч була ініційована кафедрами вузів-партнерів Одеського національного морського університету та Національного авіаційного університету.
У цифровому просторі на платформі Zoom зібралися 92 учасників заходу, щоб обговорити новітні тенденції розвитку маркетингу вітчизняних компаній.
Спікер акцентувала увагу на питаннях:
- Постановка маркетингу в компанії: українські реалії.
- Маркетинг до результату: як працювати з воронками продажів і проводити по них клієнтів
- Маркетинг в підприємницькій діяльності: як створити бізнес з мінімальними інвестиціями.
Керуючись набутим досвідом, Ольга Володимирівна розповіла про стрімкий розвиток маркетингової діяльності в нашому мінливому та не передбачуваному сьогоденні, чим керуються покупці при виборі товарів чи послуг та як завоювати їх прихильність. Окрім теоретичних знань, спікер поділилася практичними порадами як працювати з воронками продажів і проводити по них клієнтів, де можна вивчати маркетинг як професію та розібратися в тонкощах «маркетингового мистецтва».
Враження від спілкування у студентів можна узагальнити як корисність, яка буда підсилена усвідомленням того, що з нами своїм досвідом ділилася не просто пересічна людина, яка знається на теорії, а справжній професіонал, який любить і розуміється на своїй справі та надихає своїм прикладом та вчений-дослідник. Студенти відзначили, що також завдяки зустрічі додатково переконалися у правильності вектору свого розвитку.
Доступ запису зустрічі за посиланням : https://youtu.be/IWILu0v5HpE
Велика подяка Ользі Володимирівні за цікаву та актуальну інформацію, підтвердженням чого стали теплі відгуки-подяки студентів та прохання щодо наступних зустрічей . Також сподіваємось на продовження спільних проектів профільних кафедр транспортних вишів та академічну взаємодію їх студентів спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»!