ІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція
«Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності»
22 травня 2020 року, м. Київ
Шановні науковці, викладачі ВНЗ, аспіранти, представники бізнесу, урядових та громадських структур! Запрошуємо Вас взяти участь у роботі ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності», яка відбудеться 22 травня 2020 року на
базі кафедри маркетингу Факультету економіки та бізнес-адміністрування НАУ
Основною метою конференції є аналіз сучасних викликів глобального маркетингу і перспектив розвитку євроінтеграційних процесів України
На конференцію приймаються матеріали викладачів ВНЗ, науковців, аспірантів, магістрів, представників органів державного і місцевого самоврядування, підприємств, фінансових установ, фахівців, які мають науково-практичні інтереси за тематикою конференції. До публікації приймаються наукові матеріали, які раніше не друкувалися.
Робочі мови конференції: українська, англійська.
Форма участі: дистанційна.
Участь у конференції безкоштовна.
Секції конференції:
Секція 1. Інтернет просування продуктів і брендів.
Секція 2. Сучасні тренди Digital-ринку.
Секція 3. Територіальний маркетинг.
Секція 4. Цифрові трансформації маркетингу.
Секція 5. Стратегії використання інструментів маркетингу.
Учасникам конференції, які бажають прийняти участь, необхідно до 15 травня 2020 року:
- надіслати на електронну адресуЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.тези доповіді, підготовлені у текстовому редакторі Microsoft Word (назва надісланих файлів має включати в себе прізвище авторів латинськими літерами, наприклад: Іvanov_Tezy.doc);
- заповнити заявку щодо участі у конференції за посиланням «реєстраційна форма»
Після проведення конференції електронний збірник матеріалів конференції буде розміщено в репозиторії Національного авіаційного університету
Структура та вимоги до оформлення тез:
Обсяг тез: 1-3 сторінки (включно); Текстовий редактор: Microsoft Word; Параметри сторінки - А5; Поля зверху, знизу, справа, зліва - 2 см; Шрифт - Times New Roman. Розмір шрифту - 10 пт; Міжрядковий інтервал - одинарний; Абзацний відступ - 1 см.
Зразок оформлення тез доповіді:
Колоколіч О.Т.
аспірант кафедри менеджменту Одеського національного університету імені І.І. Мечникова
м. Одеса, Україна
ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ РИНКІВ ПАРТНЕРСТВА
Текст текст текст... [1, с.11]
Список використаних джерел подається наприкінці матеріалів згідно оновленого Національного стандарту України ДСТУ 8302:2015.
Контактна інформація: 067-242-77-34 Шевченко Анна Валеріївна