Здобувачі всіх рівнів від першого бакалаврського до магістерського з зацікавленістю та натхненням слухали промовця, наразі викликало жваву дискусію теза: маркетолог як той, хто створює ідею продукту та найголовніше питання в усьому циклі розробки ПЗ - це "ЩО ми робимо?". Питання у здобувачів викликав професійний шлях Іллі та співпраця з різними міжнародними та українськими проектами та стартапами. Безумовна користь зустрічі у донесенні цінності та затребуваності маркетолога як управлінця, та можливість інтеграції знань та компетенцій з різних сферах бізнесу з позиції практика.
Вдячні Іллі за приділений час та мотивацію майбутніх фахівців у цей важкий час сьогодення України.
Домовились про наступні зустрічі за актуальними темами, які доповнять дисципліни вільного вибору студентів практичним компонентом.
#маркетологинау