Підсумки, плани та перспективи розвитку кафедри маркетингу на зустрічі зі стейкголдерами

30 грудня 2022, 6:13 pm Автор 
Опубліковано в Кафедра Маркетингу
Прочитано 593 разів Останнє редагування Вівторок, 03 січня 2023 18:41

Завершення календарного року вже традиційно для кафедри маркетингу відзначився зустріччю колективу із представниками роботодавців, здобувачами вищої освіти всіх трьох рівнів.  

  

27 грудня в форматі онлайн конференції відбулось розширене засідання кафедри маркетингу за участю всіх зацікавлених сторін – викладачів кафедри, здобувачів вищої освіти та роботодавців задля забезпечення якості освітнього процес.

Основним питанням був щорічний перегляд освітньо-професійних програм спеціальності 075 «Маркетинг» Факультету економіки та бізнес-адміністрування відповідно до Наказу ректора НАУ № 394/од від 01.12.2022 р.

            В плідній дискусії взяли участь:

Голова ради роботодавців ФЕБА, начальник відділу маркетингу ДП «Національного спортивного комплексу «Олімпійський» - Станіслав Вікторович Заводовський;

Заступник директора ТОВ «Трансальянс Груп» - Олена Крапко, к.е.н., доцент;

Головний спеціаліст департаменту досліджень і розслідувань ринків невиробничої сфери Антимонопольного комітету України - Анна Слободяник, к.е.н., доцент;

Радник генерального директора ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» - Кирил Астахов;

Менеджер з маркетингу та логістики ТОВ «Східна кліматична компанія»(офіційний представник ТОВ «Samsung Electronics Ukraine Company, LLC» - Дмитро Падалко;

Рroject manager в компанії Infocus. Акредитована агенція платіжної системи Visa - Анна Петренко.

Учасники зустрічі вирішили, що цьогорічний перегляд діючих ОПП спеціальності «Маркетинг» за першим (бакалаврським) та другим (магістерським) рівнем вищої освіти відбувається шляхом перегляду та оновлення змісту освітніх компонентів в рамках затверджених ОПП для забезпечення їх актуальності, відповідності вимогам та позиціям всіх зацікавлених сторін, тенденціям розвитку спеціальності, ринку праці, галузевого та регіонального контексту, новим концепціям створення та зразкам навчально-методичного забезпечення в Університеті.

Маркетинговою спільнотою було прийняте рішення приділили увагу обговоренню завдань різних видів практик з роботодавцями, з урахуванням особливостей ОПП “Електронний маркетинг” бакалаврського рівня, ОПП “Міжнародний маркетинг” та ОПП “Маркетинг” другого магістерського рівня,  що було рекомендовано експертними групами та галузевою експертною радою 07 «Управління та адміністрування» за результатами проведених акредитаційних експертиз освітніх програм кафедри маркетингу.

Тримаємо світній фронт! Наближаємо Перемогу!

Освічена молодь - запорука процвітання держави! 

Оцініть матеріал!
(0 голосів)
Ярмолюк Олексій Ярославович

Оставляя комментарии - подумайте о нормах приличия.

Сайт: iem.nau.edu.ua

Прокоментувати:

Переконайтесь що ви заповнили усі поля, відмічені зірочкою (*). HTML код не допускається