Цифровий маркетинг - світовий тренд

2 березня 2023, 10:14 am Автор 
Опубліковано в Кафедра Маркетингу
Прочитано 485 разів Останнє редагування Вівторок, 07 березня 2023 10:23

Доцентка кафедри маркетингу НАУ Анастасія Божок на запрошення професора Philipp Rauschnabel провела лекцію для студентів, які вивчають цифровий маркетинг в Університеті оборони Мюнхена на тему:
"Маркетинг в Україні під час війни та соціальні медіа в новому світі. До чого готуватися?".


Лекція закінчилася дискусією про те, з якими труднощами стикаються українці через війну, про силу і мужність українського народу у війні 21 ст.
Нагадаємо, що зовсім нещодавно спільнота кафедри маркетингу мала нагоду відвідати лекцію та поспілкуватися з Філіпом Раушнабелем, доктором, професором діджитал маркетингу та медіа інновацій Університету оборони Мюнхена.
Дякуємо професору Philipp Rauschnabel за запрошення та можливість отримувати надзвичайний досвід навіть в сучасних надскладних умовах.




#маркетологинау

Оцініть матеріал!
(0 голосів)
Ярмолюк Олексій Ярославович

Оставляя комментарии - подумайте о нормах приличия.

Сайт: iem.nau.edu.ua

Прокоментувати:

Переконайтесь що ви заповнили усі поля, відмічені зірочкою (*). HTML код не допускається