Ваша перемога в номінації "Зовнішня реклама" (Outdoor), спеціальний приз від генерального партнера Фестивалю – компанії Robota.ua - диплом переможця за "Креативну емоційну концепцію", готовність реалізувати ідею та отримання Гран-Прі фестивалю є свідченням вашого таланту, креативності, наполегливості та невтомної праці.
Ваша робота вражає оригінальною ідеєю та свіжим поглядом, професійним виконанням та високим рівнем майстерності, глибоким розумінням цільової аудиторії та вдалим позиціонуванням продукту.
Ви гідно представили свою кафедру та Національний авіаційний університет на творчому конкурсі 18 Український студентський фестиваль реклами, продемонструвавши високий рівень, креативність з врахуванням Tone of Voice суспільства.
Заключні заходи фестивалю відбулися 1 березня 2024 року в Києві в стінах Навчально-наукового інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка під модерацією професора Євгена Ромата Evgen Romat та зіркового журі, були насичені майстер-класами, дискусійною панеллю та розіграшем від генерального партнера robota.ua Загалом на конкурс було надано більше 300 робіт, від кафедри маркетингу брали участь дві команди та два одноосібних автора із загальною кількістю 6 проектів у 5 номінаціях!
Особлива подяка Ганні Радченко за мудре наставництво, підтримку та віру у ваш потенціал, а переданий досвід безперервного керівництва на творчих змаганнях з '18 року є невіддільною складовою абсолютної перемоги - Гран-прі конкурсу.
Бажаємо вам не зупинятися на досягнутому, нових творчих звершень, сміливих експериментів, блискучих перемог та успішного втілення ваших найсміливіших задумів!
Зірковий склад творчого колективу: Попович Вікторія, Торбенко Анастасія, Подоляко Христина, Фареник Тетяна, Корнієнко Софія, Шишковська Дар'я
Вітаємо з Гран-Прі!